اخبار داغ

مسئول جامعه زنان شهرستان پردیس:

خرید محصولات ایرانی باعث پیشرفت کشور است

خرید محصولات ایرانی باعث پیشرفت کشور است
حمایت از کالای ایرانی توسط مادران در خانواده بسیار تأثیرگذار است و آنان می‌توانند فرزندان خود را با تشویق به خرید اجناس داخلی کشور را به سمت آینده‌ای روشن هدایت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ربابه نجف آهی مسئول جامعه زنان شهرستان پردیس در گفت‌وگو با خبرنگار زنان خبر گفت: با توجه به فرمایش و تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای رهایی از مشکلات داخل کشور باید از نخبه‌ها استفاده کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنان خبر , زنان خبر,

وی افزود: مشکلات اقتصادی که در کشور داریم را به‌راحتی می‌توانیم در داخل کشور بدون هیچ وابستگی به کشورهای دیگر رفع کنیم که در این راستا باهمت همه مردم ایران حتماً موفق خواهیم بود.

,

نجف آهی در مورد اصلاح فرهنگ خرید بیان کرد: برخی از مردم بر این باورند که اجناس خارجی که در کشور وجود دارد از کیفیت بالایی برخوردار هستند ولی در واقعیت چنین نیست، اگر فرهنگ‌سازی نسبت به خرید محصولات ایرانی انجام شود به پیشرفت و توسعه دست خواهیم یافت.

,

وی ادامه داد: خرید کالای ایرانی به رشد اقتصاد کشور کمک بسزایی می‌کند و وضعیت بیکاری جوانان، ارتقای کیفیت محصولات داخلی، توسعه کارخانه‌ها و... بهبود خواهد یافت.

,

مسئول جامعه زنان شهرستان پردیس با اشاره به نقش بانوان در خرید محصولات ایرانی اذعان داشت: زنان مدیر و تصمیم‌گیرنده در خانواده هستند و می‌توانند برای فرهنگ‌سازی خرید کالای ایرانی مؤثر باشند، فرزندان خانواده به فرهنگ مادر گرایش میابند و مادران باید توجه ویژه به این موضوع داشته باشند.

,

وی خاطرنشان کرد: آموزش مشاغل خانگی و ارائه تسهیلات به بانوان بخصوص بانوان بی‌سرپرست و بد سرپرست راهکار مناسبی برای حمایت از آنان در راستای تولید محصولات ایرانی است.

,

نجف آهی با اشاره به تأثیرگذاری خرید کالای ایرانی در کودکان گفت: مادر و پدر خانواده، آموزش‌وپرورش، رسانه‌ها و صداوسیما برای فرهنگ‌سازی کودکان و نوجوانان نسبت به خرید کالای ایرانی نقش مهمی دارند، اگر فرهنگ مصرف کالای داخلی در بین کودکان ترویج یابد آینده اقتصادی خوبی خواهیم داشت.

,

انتهای متن/*

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه