اخبار داغ

فرماندار شاهین دژ خبر داد:

شهادت سرهنگ امان زاده در درگیری با قاتل فراری در شاهین دژ

شهادت سرهنگ امان زاده در درگیری با قاتل فراری در شاهین دژ
فرماندار شاهین دژ گفت: در درگیری بامداد امروز ماموران نیروی انتظامی با قاتل فراری، یکی از دلیرمردان عرصه نظم و امنیت فرماندهی انتظامی شاهین دژ بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حسین عباسی در گفت و گو با اروم نیوز، اظهار داشت: ۱۲ بامداد امشب، ماموران انتظامی شاهین دژ متوجه ورود قاتل دیواندره ای به این شهرستان شدند و که پس از رویت توسط ماموران تجسس کلانتری ۱۱ شاهین دژ و تعقیب و گریز ۲ ساعته، قاتل فراری کشته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، ادامه داد: ۲ بامداد امشب قاتل فراری با هویت (ر.ف) بعد از ۲ ساعت فرار و گریز، در منطقه شهرک جانبازان شاهین دژ با نیروهای پلیس درگیر شد که بر اثر این درگیری قاتل کشته شد و سرهنگ خیرالله امان زاده یکی از دلیرمردان عرصه نظم و امنیت فرماندهی انتظامی شاهین دژ بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

,

فرماندار شاهین دژ، تصریح کرد: قاتل دیواندره ای، صبح روز گذشته با انگیزه اختلاف خانوادگی، ۴ نفر از خانواده خود را با یک قبضه اسلحه به قتل رسانده و پس از مجروح کردن دختر خردسال خود، متواری شده بود.
وی، خاطر نشان کرد: فرماندهی انتظامی شاهین دژ پس از اطلاع از ورود قاتل فراری به به این شهرستان،بلافاصله وارد عمل شد پس ازتعقیب و گریز ۲ ساعته، با قاتل درگیر شد که در این درگیری ۲ نفر از دلیر مردان نیروی انتظامی مجروح شده و یک مامور جان بر کف انتظامی به نام سرهنگ خیر الله امان زاده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه