اخبار داغ

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان یزد:

آغاز روند افزایش دمای یزد از امروز/ روستای منشاد بیشترین بارش‌ها را ثبت کرد

آغاز روند افزایش دمای یزد از امروز/ روستای منشاد بیشترین بارش‌ها را ثبت کرد
کارشناس پیش بینی هواشناسی استان یزد گفت: روستای منشاد با 6 میلیمتر و طزرجان و سلطانب سانیج با 5 میلیمتر بیشترین بارش‌ 24 سال گذشته را به خود اختصاص داده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارشناس پیش بینی هواشناسی استان یزد در مصاحبه با خبرنگار یزد آوا؛ با اشاره به بارش‌های شبانه روز گذشته گفت: روستای منشاد با 6 میلیمتر و طزرجان و سلطانب سانیج با 5 میلیمتر بیشترین بارش‌ 24 سال گذشته را به خود اختصاص داده‌اند و پس از آن ده بالا(آمحسن) با 4.5 میلیمتر و ده بالا(توده) با 4 میلیمتر بیشترین بارش را داشته‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزد آوا,

محمد علی مدبر افزود: همچنین در 24 سال گذشته گل افشان مهریز از 2.2 میلیمتر، بنادک سادات و علی آباد 2 میلیمتر، سخوید 2 میلیمتر، بیداخوید 0.5 میلیمتر، تنگ چنار 0.2 میلیمتر و اسلامیه از 0.1 میلیمتر بارش برخوردار شدند.

,

وی با بیان اینکه اکنون این سامانه بارشی از استان عبور کرده و هوای آفتابی را در پیش داریم، اعلام کرد: از امروز روند افزایش دمای هوا آغاز می‌شود به گونه‌ای که تا اواسط هفته آینده دمای یزد به 30 درجه خواهد رسید که کاملا محسوس خواهد بود.

,

مدبر عنوان کرد: بافق و هرات با 23 درجه سانتیگراد و ده بالا با منفی دو درجه سانتیگراد گرمترین و سردترین نقاط استان در 24 ساعت گذشته بوده‌اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه