اخبار داغ

سردارابوحمزه در نشست با اصحاب رسانه عنوان کرد؛

علت هجمه گسترده علیه سپاه توانمندی این بازوی انقلاب اسلامی در خدمت به مردم است/سرمایه گذاری 10 هزار میلیارد تومانی سپاه پاسداران در کرمان

علت هجمه گسترده علیه سپاه توانمندی این بازوی انقلاب اسلامی در خدمت به مردم است/سرمایه گذاری 10 هزار میلیارد تومانی سپاه پاسداران در کرمان
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت:پس از موضوع ولایت بیشترین تهاجم به سمت سپاه بوده است چرا که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازوی توانمند نظام و انقلاب برای خدمت رسانی به مردم گام بر می دارد و مبنای کار ما نیز پیاده سازی فرمایشات امام و مقام معظم رهبری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از   راه آرمان؛ سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ظهر امروز در نشست خبری فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ثارالله با اصحاب رسانه به مناسبت روز پاسدار ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه با  تقدیر و تشکر بابت  در خصوص تعامل اصحاب رسانه با سپاه و بسیج در سال گذشته اظهار کرد: در سال جاری نیز این ارتباط را خواهیم داشت  چرا که به نقش رسانه و اثر گذاری آن اعتقاد داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

این مقام مسئول با بیان اینکه اگر تاریخ را از زمان قاجار مورد مطالعه قرار دهیم می بینیم نهضت های بسیاری توسط روحانیت صورت گرفته، ابراز کرد:و مردم هم از این نهضت ها  تبعیت کرده اند اما سوال اینجاست که این نهضت ها چرا به پیروزی نرسیده اند؟

,

سردار ابوحمزه با اشاره به مطلب فوق ادامه داد:دلیل این امر این بود که وقتی روحانیت شناخت را بر مبنای اسلام بیان می کرد و زمانی که میخواستند به پیروزی برسند سه ضلع استکبار ی، استبداد و روشنفکری های غربی وجود داشت.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: بر همین اساس امام خمینی (ره) به این نتیجه رسیدند که باید از انقلاب حفاظت و حراست کنند بنابراین پس از پیروزی انقلاب اسلامی امام راحل دستور تأسیس سپاه را صادر کردند.

,

وی با اشاره به اینکه پسوند تمامی ارکان نظام ایران دارد، افزود: اما در خصوص سپاه اینگونه نیست و به این دلیل که سپاه در تمامی عرصه ها در داخل و خارج باید حضور داشته باشد  و  نقش کلیدی خود را ایفا کند.

,

سردار ابوحمزه با تدکید بر اینکه دشمنان ایران به دلیل اثرگذاری سپاه و یا نا آگاهی نسبت به این نهاد گاها اقداماتی را انجام می دهند، اذعان کرد:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته  همراه با انقلاب متولد و رشد یافته است.

,

این مقام مسئول تأکید کرد: پس از موضوع ولایت بیشترین تهاجم به سمت سپاه بوده است چرا که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازوی توانمند نظام و انقلاب  برای خدمت رسانی به مردم گام بر می دارد و مبنای کار ما نیز پیاده سازی فرمایشات امام و مقام معظم رهبری است.

,

سردار ابوحمزه با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به نام «حمایت از کالای ایرانی» اظهار کرد: با توجه به اینکه رهبر فرزانه انقلاب طی نه سال گذشته شعار سال را دفاع از موضوعات اقتصادی کشور نامگذاری کرده اند؛ بر همین اساس مهمترین کار در تحقق شعار سال، تحقق اقتصاد مقاومتی و توجه به بیست و چهار سیاست ابلاغی معظم له می باشد.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تأکید بر اینکه اگر مسئولین بخواهند فقط برشی بر این مسئله داشته باشند شعار محقق نخواهد شد، بیان کرد: مبارزه با قاچاق کالا یکی از موضوعاتی است که مقام معظم رهبری در سیاست های کلان به آن اشاره داشته اند؛ در این راستا مبارزه با قاچاق کالا در جنوب استان به سپاه واگذار شده است.

,

این مقام مسئول با اشاره به قاچاق کالای بیست میلیارد دلاری در کشور افزود: این میزان قاچاق رقم بالایی است و اگر بخواهیم مشکلات را حل کنیم و افزایش صادرات را داشته باشیم باید با واردات بی رویه مقابله کنیم.

,
وی گفت: سپاه پاسداران در عرصه های اقتصادی به منظور خدمت رسانی به مردم سرمایه گذاری  10 هزار میلیارد تومانی در کرمان را انجام داده است.
,
 
,
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد:در خصوص مفاسد بارها گفته ایم؛ مواردی را که متقن و مستند هستند را بگویید تا پیگیری کنیم پیگیری می کنیم البته بسیاری کارها را داریم انجام می دهیم اما بنا نداریم که رسانه ای شود
,

سردار ابوحمزه با تأکید بر اینکه اگر تلگرام مفید بود روسیه و برخی کشورهای غربی  آن را فیلتر نمی کردند، بیان کرد: ما باید به سمت فضاهای بومی برویم.

,

این مقام مسئول عنوان کرد: این را بدانید مجموعه کارهایی که پشت آن دشمن هست به روش‌های مختلف ضربه خود را می‌زنند اگر تلگرام مفید بود روسیه و یا بعضی از کشورهای غربی آن را فیلتر نمی‌کردند باید به سمت و سویی برویم از رسانه‌ها و فضای بومی خود استفاده کنیم، بنابراین آنها دردی از کشور ما دوا نمی‌کنند و آنها شیطنت می‌کنند و در مواقع حساس ضربه خود را می‌زنند همان طور که در فتنه 88  و فتنه 96 زهر خود را ریختند.

,

وی تصریح کرد: تقدیر و تشویق پاسداران، همسران و فرزندان آنها که دارای رتبه‌های کشوری هستند، مسابقات فرهنگی بین پاسداران، برگزاری مراسم جشن روز پاسدار به مدت چهار شب، پیاده‌روی خانوادگی، حضور پاسداران در نمازجمعه، سرکشی از خانواده‌های پاسدار به ویژه خانواده شهدا و جانبازان، حضور در گلزارهای شهدا و کارگاه‌های مشاوره خانواده از جمله برنامه‌های سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت روز پاسدار و سالگرد تاسیس سپاه پاسداران است.

,
سردار ابوحمزه در پایان خاطر نشان کرد: 50 گردان سایبری طی سال جاری از سوی سپاه ثارالله استان کرمان راه‌اندازی می‌شود.
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه