اخبار داغ

فرمانده سپاه رودبارجنوب مطرح کرد:

پاسداران راه و روش امام حسین (ع) را در پیش گرفته اند/ سربازان سپاه اسلام، حافظ مرز‌ها و دستاوردهای این انقلاب هستند

پاسداران راه و روش امام حسین (ع) را در پیش گرفته اند/ سربازان سپاه اسلام، حافظ مرز‌ها و دستاوردهای این انقلاب هستند
فرمانده سپاه شهرستان رودبارجنوب گفت: پاسداران راه و روش امام حسین (ع) را در پیش گرفته اند و حافظ مرز‌ها و دستاوردهای این انقلاب هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما، سوم شعبان مصادف با میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار نامگذاری شده و به همین بهانه گفتگویی با حسن جرجندی نسب فرمانده سپاه شهرستان رودبارجنوب داشته ایم که در ادامه می خوانید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما,

حسن جرجندی نسب فرمانده سپاه شهرستان رودبارجنوب در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک فرارسیدن میلاد امام حسین(ع)، روز پاسدار، میلاد حضرت ابوالفضل عباس(ع) و روز جانباز گفت: نامگذاری عید میلاد با سعادت امام حسین(ع) به نام روز پاسدار، ریشه در فلسفه وجودی سیدالشهدا(ع) دارد.

,

وی ادامه داد:امام حسین(ع) پاسدار اسلام ناب محمدی(ص) است و با ایثار جان و مال و اهدای خون خود و خانواده در راه اسلام، جلوی انحراف دین پیامبراکرم(ص)را گرفتند.

,

فرمانده سپاه شهرستان رودبارجنوب با بیان اینکه جایگاه امام حسین(ع) در میان ائمه اطهار(ع)، جایگاه والایی است،تصریح کرد: به همین جهت از سیدالشهداء به عنوان سفینه‌النجات یاد می‌شود.

,

جرجندی با بیان اینکه شهامت و ایثار و از خودگذشتگی و رشادت و شهادت‌طلبی در راه پاسداری از اصالت انقلاب پیامبر گرامی اسلام (ص) از جمله ویژگی‌های اصلی سیدالشهدا(ع) است،گفت: پاسداران سپاه اسلام نیز باید دارای همین ویژگی‌ها بوده و هر لحظه آماده ایثار و شهادت در راه حفظ و حراست از دستاوردهای اسلام، انقلاب و ولایت باشند.

,

فرمانده سپاه شهرستان رودبار جنوب افزود: پاسداری از دستاوردها و اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی از جمله وظائف اصلی سپاه پاسداران به شمار می‌آید  و سربازان سپاه اسلام، حافظ مرز‌های انقلاب و حافظ دستاوردهای این انقلاب هستند و در هر زمان و مکانی که تهدیدی علیه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشورمان مطرح شود، به طور قطع با حفظ هویت خود که همان هویت پاسداری از اسلام و انقلاب است، مردانه وارد میدان شده و اجازه تعدی به دشمنان و بدخواهان نخواهند داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه