اخبار داغ

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی:

بازاریابی؛ مهم ترین شاخصه اقتصادی/ حمایت از تولید کننده لازمه تحقق شعار سال است

بازاریابی؛ مهم ترین شاخصه اقتصادی/ حمایت از تولید کننده لازمه تحقق شعار سال است
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی گفت: بازاریابی در جامعه امروز از مهم ترین شاخصه های اقتصادی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، محمدعلی عزیز محمدی امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی، اظهار داشت: بیش از ۲ هزار واحد موفق به کسب پروانه بهره برداری اقدام کرده اند و با پروانه بهره بهره برداری در حال فعالیت هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: باید در راستای تامین نیازهای زیر ساخت ها بکوشیم  و می توانیم دو محور را به عنوان محور های اصلی فعالیت ها در نظر بگیریم که یکی از این محور جذب سرمایه گذارها است.

,

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی، ادامه داد: تازمانی که صنعتگران کوشش کنند و کارگران در این واحدها فعالیت داشته باشند می توانیم شاهد رشد و پویش خواهیم بود چرا که صنعت مسائل خاص خود را دارد.

,

وی، بابیان اینکه هدف همگان پیشبرد اهداف ملی در اقتصاد است، عنوان کرد: می دانیم ظرفیت هاب بسیاری در بحث اقتصاد داریم بنابراین واحد ها باید پیشرفت های جهشی را به خود اختصاص دهند و بتوانتد با برنامه ریزی های دقیق و مدیریتی قابل قبول بتوانند این جهش هارا رقم زنند.

,

عزیز محمدی با اشاره به اینکه ۳۰ درصد از واحد ها امروز باید تقویت و نوسازی شوند تاکید کرد: تولید وقتی معنا و مفهوم دارد که بازار مصرف خاص خود را داشته بتواند خود را مطابق نیاز های جامعه و بازار مصرف به روز رسانی کند.

,

وی اظهار داشت: بی شک تنها فعالیت در ۲۰ درصد از بازار کشور های همسایه تاثیر قابل توجهی در اقتصاد ملی خواهد داشت چرا که امروز بازاریابی یکی از مهم ترین  شاخصه های اقتصادی در جامعه فعلی است

,

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی، ادامه داد: در سال ۹۶ بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته که بیش از ۵۰ درصد آن محقق شده است.

,

وی، خاطر نشان کرد: برای تحقق شعار سال و حمایت از کالای ایرانی باید از تولید کننده حمایت کنیم و بتوانیم به خوبی نیازهای آنان را رعایت کنیم تا بتوانند در یک فضای رقابتی خاص به فعالیت خود ادامه دهند.

,

عزیز محمدی، عنوان کرد: باید با اتحاد اهداف خود را پیشبرده و در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم البته باید تلاش خود را مضاعف کرده و به مشکل اشتغال غلبه کنیم و میتوان با اعتماد به جوانان علاوه بر کمک به بحث رونق تولید و اقتصاد در راستای ریشه کن کردن بیکاری گام های اساسی برداریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه