اخبار داغ

رئیس آموزش و پرورش بندرترکمن:

مراسم بزرگداشت مقام معلم در بندرترکمن طی 2روز برگزارمی شود

مراسم بزرگداشت مقام معلم در بندرترکمن طی 2روز برگزارمی شود
نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش بندرترکمن با حضور اعضای شورا و محوریت بزرگداشت روز معلم در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای ترکمن ، فرماندار شهرستان در این جلسه ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه اظهار داشت: آموزش و پرورش تنها ارگانی است که بر همه اقشار جامعه تاثیرگذاراست لذا باید به آموزش و پرورش اهمیت ویژه ای داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای ترکمن,

وی همچنین از تلاش های پرسنل آموزش و پرورش شهرستان تشکر کرد و افزود: با تلاش و همکاری باید سعی شود که زمینه ارتقاء علمی و فرهنگی شهرستان را فراهم کرده و ذهنیت دانش آموزان و جامعه را متحول کنیم.

,

همچنین مسعود "ایمری" رئیس آموزش و پرورش شهرستان نیز بیان کرد: کلیه مصوبات در سال 96 با تمام تلاش پیگیری شده و بسیاری از آن ها اجرایی شد که تحولات خوبی در زمینه های عمرانی ، آموزشی ، پرورشی صورت گرفت.

,

وی همچنین از برگزاری مراسم بزرگداشت مقام معلم در 17 و 18 اردیبهشت خبر داد و اذعان داشت:این مراسم امسال طی دو روز برگزار می شود که در 17 اردیبهشت از معلمان دوره ابتدایی و 18 اردیبهشت از معلمان دوره اول و دوم متوسطه و هنرستان ها قدردانی خواهد شد.

,

در پایان نیز هر یک از حاظرین در جلسه انتقادات و پیشنهاداتی را در زمینه های آموزشی و پرورشی مطرح کرده و مورد نقد و بررسی قرار دادند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه