اخبار داغ

نایب رئیس شورای اسلامی نسیم شهر:

پروژه ساماندهی رودخانه سالور آغاز شده است

پروژه ساماندهی رودخانه سالور آغاز شده است
نایب رئیس شورای اسلامی نسیم شهر گفت: پروژه ساماندهی حاشیه رودخانه سالور تهدیدی بود که به فرصت بدل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مهدوی نایب رئیس شورای اسلامی نسیم شهر در گفت‌وگو باخبرنگار بهارستانه در ارتباط با با شرایط رودخانه سالور، اظهار داشت: قسمتی از رودخانه سالور واقع در حصارک پایین نسیم شهر به دلیل کم شدن شدید آب‌های جاری آن در طول زمان، تخلیه بخشی از فاضلاب‌های شهری و همچنین ساخت و سازهای حاشیه شهر تبدیل به معضلی برای شهروندان نسیم شهری شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه , بهارستانه,

وی در ادامه باتاکید بر اهمیت تبدیل تهدیدها به فرصت، تصریح کرد: رودخانه سالور در گذشته نه تنها یک فرصت طبیعی زیبا به شمار نمی آمد بلکه یک تهدید جدی از نظر زیست محیطی و منظر شهری بود و همچنین آسیب‌های شدید بهداشتی را برای شهروندان این منطقه به وجود آورده بود.

,

مهدوی با اشاره به اینکه پروژه ساماندهی رودخانه سالور آغاز شده است، عنوان داشت: با پیگیری‌ها و مصوبه شورای اسلامی شهر و همت عباس شوندی شهردار نسیم شهر در راستای اجرای طرح موضوع ساماندهی رودخانه سالور و تبدیل 4 هکتار از حاشیه آن به فضای سبز و تفرجگاه در منطقه حصارک پایین، مطالعات مربوط به این پروژه انجام ششد و عملیات اجرایی آن آغاز گردید.

,

وی با بیان اینکه فضاهای مرده حاشیه رودخانه سالور واقع در منطقه حصارک پایین نسیم شهر دوباره به حیات بازگردانده خواهد شد، گفت: حاشیه این رودخانه به منطقه‌ای تفریحی و فضای سبزی زیبا تبدیل می شود.

,

نایب رییس شورای اسلامی نسیم شهر درپایان پروژه فضای سبز حاشیه رودخانه سالور را الهام بخش خواند و افزود: این پروژه آهنگ حرکت نوینی برای نشاط اهالی این منطقه تنظیم می نماید و بدون تردید به بهبود رابطه بین ساکنان نسیم شهر و طبیعت می انجامد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه