اخبار داغ

فرمانده سپاه قائم (عج) سمنان:

به بغض و کینه دشمنان از سپاه افتخار می‌کنیم/ سپاه به یک نیروی مقتدر منطقه‌ای تبدیل شده است

به بغض و کینه دشمنان از سپاه افتخار می‌کنیم/ سپاه به یک نیروی مقتدر منطقه‌ای تبدیل شده است
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: یکی از افتخارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این است که همواره مورد بغض و کینه دشمنان اسلام قرار داشته‌ است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به مرآت، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان در آستانه فرارسیدن سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار با آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان دیدار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان در این دیدار با بیان اینکه یکی از افتخارات پاسداران این است که روز میلاد امام حسین (ع) به عنوان روز پاسدار نامگذاری شده است افزود: بدون تردید دلیل این نامگذاری نیز به واسطه شباهت زیاد وظیفه پاسداران انقلاب اسلامی با اهداف قیام حضرت سیدالشهدا (ع) است.

,

سردار حسن‌‌زاده الگوی پاسداران انقلاب اسلامی را امام حسین (ع) دانست و گفت: شهدای عظیم الشان هشت سال دفاع مقدس و نیز شهدای جبهه‌های مقاومت با خون خود این ادعا را به خوبی اثبات کردند و نشان دادند که در مسیر حضرت سیدالشهدا (ع) گام برمی‌دارند.

,

وی تنها نگرانی پاسداران را شرمنده شدن در برابر شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی خواند و اظهار کرد: بنابر فرموده مقام معظم رهبری، شهدا حجت خداوند متعال در برابر دیدگان بشریت هستند.

,

فرمانده سپاه قائم (عج) استان با یادآوری دوم اردیبهشت ماه، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شاید آن روز که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) تاسیس شد هیچ کس باور نمی‌کرد پس از 40 سال به یک نیروی معنوی و مقتدر منطقه‌ای تبدیل شود.

,

سردار حسن‌زاده تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز زمینه‌ساز ایجاد امت اسلامی و تمدن نوین اسلامی شده است و در عرصه‌های مختلف نظامی، امنیتی و فرهنگی افتخارآفرینی می‌کند.

,

وی با اشاره به دشمنی‌های مکرر مقامات آمریکایی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز مهمترین دغدغه استکبار جهانی نحوه مواجهه آنها با نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

,

فرمانده سپاه قائم (عج) افزود: یکی از افتخارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این است که همواره مورد بغض و کینه دشمنان اسلام قرار داشته‌ است.

,

سردار حسن‌زاده با یادآوری خدمات سپاه پاسداران در محرومیت زدایی و بخش‌های مختلف پژوهشی اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای تحقق شعار سال که حمایت از کالای ایرانی است از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

,

وی ادامه داد: افتخارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مرهون خون‌های پاک شهدای عظیم الشان انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم نظیر شهید حججی، شهید دانشگر، شهید حمزه و شهید علیزاده است.

,

فرمانده سپاه قائم (عج) استان خاطرنشان کرد: پاسداران انقلاب اسلامی آن روز وظیفه خود را به درستی انجام داده‌اند که خون آنها لباسشان را رنگین کند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه