اخبار داغ

فرماندار سیاهکل در جلسه تنظیم بازار:

سیاهکل به خاطر سهم خواهى گستاخانه عده‌ای معلوم‌الحال از توسعه جا ماند/ برای ستاندن حق، لکنت زبان نداریم

سیاهکل به خاطر سهم خواهى گستاخانه عده‌ای معلوم‌الحال از توسعه جا ماند/ برای ستاندن حق، لکنت زبان نداریم
فرماندار سیاهکل گفت: شهرستان سیاهکل در سال‌های نه‌چندان دور به خاطر سهم خواهى گستاخانه عده‌ای معلوم‌الحال غیرقابل‌تحمل؛ از توسعه زیرساخت‌های شهرى و بین‌شهری جامانده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از درسیاهکل، رضا اسلامی پیش از ظهر امروز در جلسه تنظیم بازار شهرستان سیاهکل که با محوریت ساماندهی بازار هفتگی تشکیل شد، اظهار کرد: شهرستان سیاهکل در سال‌های نه‌چندان دور به خاطر سهم خواهى گستاخانه عده‌ای معلوم‌الحال غیرقابل‌تحمل؛ از توسعه زیرساخت‌های شهرى و بین‌شهری جا مانده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, درسیاهکل,

وی با بیان اینکه برای ستاندن حق، لکنت زبان نداریم، گفت: انسان خیلی محافظه‌کار از دو حالت خارج نیست، یا دچار خلأهای اقتصادی و دیگر بوده و یا به بزرگ‌نمایی خود مشغول است و یک مدیر مدبر باید با قاطعیت و مشورت پذیری آنچه به نفع مردم و جامعه است را باقدرت انجام دهد.
فرماندار سیاهکل با بیان اینکه ما مسئولین باید در کار از دروغ بپرهیزیم، ابراز کرد: دروغ در کوتاه‌مدت ضایع کننده و در بلندمدت انسان را ویران خواهد کرد.
اسلامی تأکید کرد: همه ما باید با انجام کارهای بزرگ خداپسندانه البته با برنامه عملیاتى جهت رفاه مردم گام برداریم تا بتوانیم شهرستان را به سمت توسعه پایدار پیش ببریم.

,
,
,

 

,

وی با بیان اینکه شهرستان سیاهکل از مناطق توریست پذیر گیلان است، گفت: هریک از شهرستان‌های گیلان دارای جذابیت خاصی در بازار محلی خود هستند، توجه به بازار این شهرستان و توسعه آن و همچنین ارتقا کیفیت تولیدات عرضه در بازار، از مواردی است که باید موردتوجه قرار گیرد.
فرماندار سیاهکل با اشاره به اینکه تراز درآمدی شهرستان سیاهکل نسبت به شهرهای هم‌جوار پایین است، خاطرنشان کرد: بارونق بازار هفتگی و محلی شهرستان سیاهکل، تراز درآمدی و اقتصادی این شهرستان نیز رشد قابل‌ملاحظه‌ای خواهد کرد.
اسلامی با تأکید بر اینکه در توسعه بازار محلی سیاهکل با نگاه تجاری‌سازی و برند سازى محصولات تولیدى شهرستان جاى خود را در سطح استان باز کند، تصریح کرد: بهداشت و عرضه محصولات سالم ازجمله مرکبات، گوشت، میوه و تمام محصولات بازار، باید در نظارت و توسعه بازار موردتوجه قرار گیرد.

,
,
,

 

,

وی با اشاره به اینکه توریست‌ها در حین ورود در شهرستان‌ها به بازارهای محلی توجه ویژه‌ای دارند، افزود: علاوه بر اینکه باید شورونشاط در بازارهای محلی حفظ شود، عرضه محصولات تازه و سالم نیز باید در جهت حمایت از تولید داخلی شهرستان جدی گرفته شود.
فرماندار سیاهکل با تأکید بر اینکه امنیت و آرامش بازار باید حفظ شود، گفت: مقوله ساماندهی از سوی شهردار و شورای شهر را باید بااهمیت توصیف کرد.
اسلامی خاطرنشان کرد: حمایت از بازار هفتگی ازجمله برنامه‌هایی است که موردتوجه فرمانداری سیاهکل نیز قرار دارد و ما همواره از کار کارشناسی و کاری که به نفع مردم شهرستان سیاهکل باشد حمایت خواهیم کرد.
وی بیان کرد: همه مسئولین ذی‌ربط باید بیش‌ازپیش به این مقوله مهم جهت ارتقاء درآمد و اقتصاد این شهرستان تلاش نمایند.
انتهای پیام/

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه