اخبار داغ

طرح تشکیل پرونده سلامت الکترونیک در اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 بهارستان اجرا شد

طرح تشکیل پرونده سلامت الکترونیک در اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 بهارستان اجرا شد
طرح تشکیل پرونده سلامت برای کارکنان اداره آموزش و پرورش در شهرستان بهارستان آغاز گردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، پرونده سلامت موضوعی است که پزشکان به تشکیل آن به جهت رسیدگی بهتر به افراد در صورت بروز بیماری، تاکید فراوان دارند، چراکه در صورت تشکیل پرونده سلامت اطلاعات سلامت شما اعم از گروه خونی، حساسیت‌ها، بیماری‌ها و مواردی از این قبیل در پرونده موجود می باشد و در زمان بروز مشکلات جسمانی پزشکان بهتر و راحت‌تر می توانند به بیماران رسیدگی نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

تشکیل پرونده سلامت همچنین بسیاری از هزینه‌ها را برای بیماران کاهش می دهد و در هزینه‌های اضافه صرفه جویی می کند،به طور مثال ممکن است بیماری به پزشک مراجعه کرده و عکس و آزمایش تهیه کند و بعد از مراجعه به یک پزشک دیگر مجدداً همان کارهایی که از قبل انجام داده است در نسخه او تکرار شود درحالی که با تشکیل پرونده سلامت الکترونیک می توان از این هزینه‌های اضافی جلوگیری کرد.

,

بنا بر همین دلایل، طی برگزاری طرحی در شهرستان بهارستان، پرونده سلامت کارکنان اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 بهارستان توسط تیم سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان و به مناسبت حضور در هفته سلامت به صورت رایانه‌ای تشکیل گردید.

,

گفتنی است که این طرح به همت واحد نوجوانان، جوانان و مدارس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان و با همکاری اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 به جهت پیشبرد اهداف سلامت در سطح شهرستان اجرا شد.

,

در این طرح، یک تیم سلامت شامل 2 پزشک، مراقب سلامت و کارشناس تغذیه به اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 اعزام شد و برای کارکنان این اداره پرونده سلامت الکترنیک پس از پر کردن فرم و بررسی شرایط سلامتشان، پرونده الکترونیک تشکیل شد.

,

درپایان لازم به ذکر است که در این طرح نتایج آزمایش خون خطرسنجی کهیک هفته پیش از اجرای طرح، انجام شده بود توسط پزشکان تیم اعزامی تفسیر و بررسی شد تا از سلامت کارکنان اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 اطمینان حاصل شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه