اخبار داغ

امام جمعه موقت بخش گلستان:

جاهلیت مدرن بلای دامن گیر انسان امروزی است

جاهلیت مدرن بلای دامن گیر انسان امروزی است
امام جمعه موقت بخش گلستان گفت: سردمداران استکبار جهانی در تلاش برای ایجاد جاهلیت مدرن با ضربه‌های اقتصادی، نظامی و رسانه‌ای می باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین عارفی امام جمعه موقت بخش گلستان در گفت‌وگو باخبرنگار بهارستانه در رابطه با پدیده جهالیت مدرن، تصریح کرد: ابزار این نوع جهالیت که بلای دامن گیر انسان امروزی می باشد مثلث شومی شامل زر، زور و تزویر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه , بهارستانه,

وی باتاکید بر اینکه سه قدرت اقتصادی، نظامی و رسانه‌ای عامل ایجاد جاهلیت مدرن می باشند، عنوان داشت: سردمداران استکبار و جاهلیت مدرن نیز به دنبال کسب این سه قدرت برای خلع سلاح مسلمانان و تسلط بر آن‌ها هستند.

,

حجت الاسلام والمسلمین عارفی در خصوص تلاش سردمداران استکبار برای ضربه اقتصادی به جمهوری اسلامی ایران، گفت: دشمنان اسلام و انقلاب با ایجاد تحریم، از بین بردن بازار کار، مبتلا کردن کشورها به واردات بی‌رویه، ایجاد ناامنی و جنگ و تبلیغات سوء و تخریب سعی در زدن ضربه‌های اقتصادی به کشورهای مسلمان و تسلط بر آن‌ها دارند.

,

وی در ادامه با بیان اینکه همه در برابر حمایت از کالای ایرانی مسئول می باشند، تاکید داشت: نباید حمایت از کالاهای ایرانی را فراموش کرد و می بایست آن را به یک دیگر یادآوری نماییم و حتی به شکل زبانی از کالاهای تولید داخل حمایت نمود.

,

امام جمعه بخش گلستان به نکاتی در خصوص ضربه‌های نظامی و رسانه‌ای دشمنان اشاره کرد و بیان داشت: تربیت تروریسم نظیر داعش و القاعده و همچنین فریب و نشر اکاذیب و شایعات از جمله حربه‌های نظامی و رسانه‌ای برای ایجاد جاهلیت مدرن می باشد.

,

وی درپایان یکی از خطرناک‌ترین حربه‌های دشمنان اسلام و مسلمانان را مسئله نفوذ برشمرد و خاطرنشان کرد: در دنیای امروز این مسئله از طریق تربیت انسان‌های سرسپرده و استحاله شده و فروپاشی از درون ایجاد و کنترل می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه