اخبار داغ

با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش صورت گرفت؛

افتتاح 3 پروژه آموزش و پروش خلیل آباد با اعتباری بالغ بر 21 میلیارد ریال

افتتاح 3 پروژه آموزش و پروش خلیل آباد با اعتباری بالغ بر 21 میلیارد ریال
3 پروژه آموزش و پرورش با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش با صرف هزینه 21 میلیارد ریال در خلیل آباد به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، 3 پروژه آموزشی در خلیل آباد صبح امروز با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، رئیس اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان رضوی، نماینده مردم شهرستان های خلیل آباد، کاشمر و بردسکن در مجلس شورای اسلامی، سه پروژه آموزشی دبیرستان شهید آسوده دهنو، دبستان ستارگان خلیل آباد و آبیاری تحت فشار اردوگاه شهید جعفریان خلیل آباد افتتاح و به بهره برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

, , ,

حسن صداقتی در حاشیه این مراسم در جمع اصحاب رسانه شهرستان خلیل آباد اظهار داشت: سه پروژه با صرف اعتباری بالغ بر 21 میلیارد ریال با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش به بهره برداری رسید.

,

وی با بیان اینکه دبیرستان شهید محمد آسوده دهنو یک پروژه مشارکتی با خانواده شهید آسوده و بنیاد برکت بود که به بهره برداری رسید، خاطرنشان کرد: برای این پروژه اعتباری بالغ بر 700 میلیون تومان هزینه شده است.

,

مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد همچنین در ادامه تصریح کرد: خانواده شهید آسوده تا مرحله سفت کاری پروژه دبیرستان دهنو را انجام دادند و الباقی آن توسط بنیاد برکت انجام شد.

,

وی همچنین به بهره برداری از دبستان ستارگان اشاره کرد و با بیان اینکه زمین این پروژه توسط خیرین اهدا شده است، اذعان کرد: دبستان 9 کلاسه ستارگان شهرستان خلیل آباد از محل اعتبارات نو سازی و بنیاد برکت با اعتباری بالغ یک میلیارد و 140 میلیون تومان به بهره برداری رسید

,

صداقتی با تأکید بر اینکه پروژه آبیاری تحت فشار 50 هکتار از اراضی اردوگاه از دیگر پروژه هایی بود که به بهره برداری رسید، عنوان کرد: این پروژه طی دو فاز لوله گذاری با اعتباری بالغ بر سیصد میلیون تومان اتمام رسید.

,

وی همچنین هدف از ساخت و بهره برداری از آموزشگاه ها را برطرف شدن نیاز دانش آموزان در بحث فضاهای آموزشی دانست.

,

 

,

, , ,

مجتبی شاکری در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: معلمان گنجینه های معنوی و ارزشمند و سرمایه های بزرگ انسانی این مرز و بوم هستند که در راستای اعتلای فرهنگ و دانش فرزندان این منطقه تلاش می کنند.

,

وی با بیان اینکه به برکت نظام انقلاب اسلامی تحول خوبی در فضاهای آموزشی به وجود آمده است، تصریح کرد: وضعیت فضاهای آموزشی بحث احیاء بافت های فرسوده آموزشی و تجهیز مدارس در چند سال اخیر با کمک خیرین و به واسطه کمک اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان و کشور گام های موثری برداشته شده است.

,

فرماندار خلیل آباد همچنین خاطرنشان کرد: معاون وزیر آموزش و پرورش در سفری که امروز به شهرستان خلیل آباد داشتند، ساخت آموزشگاه جدیدی در روستای نصرآباد از توابع بخش مرکزی شهرستان خلیل آباد را بر عهده گرفتند.

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه