اخبار داغ

شهردار نسیم شهر:

پروژه بازگشایی خیابان 45 متری بلوار ولایت و احداث کمربندی در کمترین زمان ممکن به بهره برداری خواهد رسید

پروژه بازگشایی خیابان 45 متری بلوار ولایت و احداث کمربندی در کمترین زمان ممکن به بهره برداری خواهد رسید
شهردار نسیم شهر گفت: پروژه بازگشایی خیابان 45 متری بلوار ولایت و احداث کمربندی در جهت کاهش ترافیک نسیم شهر، در سریع‌ترین زمان به بهره برداری خواهد رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس شوندی شهردار نسیم شهر در گفت‌وگو باخبرنگار بهارستانه با اشاره به آغاز عملیات پروژه احداث کمربندی و بازگشایب بلوار 45 مترب ولایت، بیان داشت: عملیات اجرایی پروژه بازگشایی خیابان 45 متری بلوار ولایت و احداث کمربندی، حد فاصل از کانال سیاب تا جاده دسترسی پایانه در اسماعیل آباد نسیم شهر در راستای آزاد سازی و ایجاد مسیر به طول 1300 متری در قسمت شمال شرق نسیم شهر آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی در ادامه با تشکر از پیگیری‌های شورای اسلامی شهر در این خصوص، تصریح کرد: اجرای این پروژه با حضور فاضل نجفی معاون عمرانی فرماندار شهرستان بهارستان، ریاست و اعضای شورای اسلامی، معاونین شهرداری و برخی دیگر از مدیران اجرایی شهرداری و ... کلید خورد.

,

شوندی باتاکید بر اهمیت اجرای پروژه مذکور در نسیم شهر، اذعان داشت: با اجرای این پروژه و آزاد سازی و ادامه مسیر بلوار 45 متری ولایت و همچنین ایجاد کمربندی، در نظر داریم تا بخش قابل توجهی از ترافیک خیابان‌های سطح شهر را به این مسیر انتقال دهیم.

,

وی اجرای این پروزه را گام بلند دیگری در جهت کاهش ترافیک نسیم شهر دانست و تبیین کرد: شروع این پروژه در واقع در راستای جلوگیری از ورود وسایل نقلیه سنگین به داخل شهر و هدایت آن‌ها به آزاده راه تهران - ساوه و بالعکس می باشد.

,

شهردار نسیم شهر درپایان باتوجه به اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این پروژه، افزود: پروژه مذکور شامل جدولگذارب، زیرسازی و آسفالت می باشد که با اعتباری بالغ بر ۱/۵ میلیارد تومان آغاز شده است و در سریع‌ترین زمان ممکن و به صورت اقدامی جهادی به بهره برداری خواهد رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه