اخبار داغ

در مراسم افتتاح طرح های ارتباطی با حضور وزیر ارتباطات مطرح شد؛

انتقاد مسئولان از مشکلات ارتباطی مناطق زلزله زده / قول وزیر برای ارتقای زیرساخت ها

انتقاد مسئولان از مشکلات ارتباطی مناطق زلزله زده / قول وزیر برای ارتقای زیرساخت ها
مراسم افتتاح 1235 طرح ارتباطی امروز با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان قصرشیرین برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به  نقل از مرصاد محمدجواد آذری جهرمی، دقایقی قبل طی امروز پنج شنبه وارد فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی استان کرمانشاه شد و مورد استقبال مسئولان قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

وی بلافاصله فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی را به مقصد مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ترک کرد تا از این مناطق بازدید کند.

,

آذری جهرمی در این سفر ۱۲۳۵ طرح ارتباطی را افتتاح خواهد کرد که ۷۹۲ طرح آن مربوط به مخابرات و طرح های مخابراتی است.

,

وزیر

, وزیر,

۱۲۳۵ طرح ارتباطی در استان کرمانشاه افتتاح شد

, ۱۲۳۵ طرح ارتباطی در استان کرمانشاه افتتاح شد,

با حضور محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و طی مراسمی که امروز پنجشنبه در شهرستان قصرشیرین برگزار شد، ۱۲۳۵ طرح ارتباطی در استان کرمانشاه افتتاح شد.

,

اعتبار هزینه شده برای اجرای طرح های مذکور بیش از ۲۹۵ میلیارد تومان بوده است.

,

از این تعداد ۷۹۲ طرح مربوط به مخابرات منطقه کرمانشاه با اعتباری بالغ بر ۱۶۷ میلیارد تومان است که هم اکنون به دست وزیر ارتباطات به بهره برداری رسید.

,

افتتاح سایت های «۳G» و «۴G» و توسعه شبکه تلفن ثابت و فیبر نوری از جمله پروژه های مذکور است که با حضور وزیر ارتباطات افتتاح شد.

,

و

, و,

رایزنی برای بازگشایی مرز خسروی طی امسال/رفع نقایص مخابراتی استان

, رایزنی برای بازگشایی مرز خسروی طی امسال/رفع نقایص مخابراتی استان,

 هوشنگ بازوند امروز پنجشنبه در آیین افتتاحیه ۱۲۳۵ پروژه‌ ارتباطی که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان قصرشیرین برگزار شد، با بیان اینکه قصرشیرین ورودی مرز خسروی است، گفت: سال گذشته دولت عراق آمادگی گشایش مرز خسروی نبود، اما امسال رایزنی های خوبی برای بازگشایی مرز صورت گرفته است.

,

وی افزود: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در زمان زلزله با حساسیت و پیگیری خاصی پشت صحنه ارتباطات را به خوبی مدیریت کردند، به نحوی که هیچ مشکلی در حوزه ارتباطات نداشتیم.

,

استاندار کرمانشاه گفت: انتظار داریم با راه اندازی حدود ۱۵۰ سایت جدید در استان، نقایص مخابراتی استان با پیگیریهای ویژه وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات رفع شود.

,

مشکلات ارتباطی در مناطق زلزله زده بر خلاف تبلیغات پاربرجاست

, مشکلات ارتباطی در مناطق زلزله زده بر خلاف تبلیغات پاربرجاست,

فرهاد تجری امروز پنجشنبه در مراسم افتتاح پروژه های ارتباطی که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در قصرشیرین برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم سفر امروز وزیر ارتباطات موجبات گشایش اعتباربخشی در این حوزه به این مناطق باشد.

,

وی افزود: برخلاف تبلیغات انجام شده مشکلات ارتباطی، مخابراتی و اینترنتی در مناطق زلزله زده به ویژه شهرستان گیلانغرب که بیشترین صدمه را در جریان زلزله دید، هنوز پابرجاست.

,

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی، عدم پوشش شبکه های همراه در برخی از این مناطق را مورد اشاره قرار داد و خواستار رفع نقاط کور آنتن دهی در مناطق مرزی استان شد.

,

تجری همچنین تصریح کرد: یکی از وزرایی که در جریان زلزله نقدهای انتحاری زیادی از وی داشتم وزیر جهاد کشاورزی بود که به یک سفر یک روزه به این مناطق بسنده کرد، اما امیدواریم سفر شما به این مناطق منشا خیر باشد.

,

1

, 1,

انتقال مشکلات کرمانشاه به هیئت دولت/ارتقاء زیرساخت‌های ارتباطی

, انتقال مشکلات کرمانشاه به هیئت دولت/ارتقاء زیرساخت‌های ارتباطی,

محمد جواد آذری جهرمی امروز پنجشنبه در آیین افتتاح ۱۲۳۵ پروژه ارتباطی که در شهرستان قصرشیرین برگزار شد، گفت: برای بررسی وضعیت ارتباطات و دریافت گزارش پیشرفت کار و مشکلات امروز در اینجا حضور پیدا کرده ایم و مشکلات را به هیئت دولت انتقال داده و در آنجا مطرح خواهیم کرد.

,

وی افزود: در بحث توسعه ظرفیت های  «آی سی تی» در استان، پس از تهدید زلزله، آن را به یک فرصت تبدیل کردند و از آن برای ایجاد و تقویت زیرساخت های استان استفاده می کنند.

,

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات  تصریح کرد: گرچه برخی از درخواست ها به زمان زلزله برنمی گردد و از قبل هم همینطور بوده است، اما تمام سعی و تلاشمان را در جهت برطرف کردن آنها به کار خواهیم گرفت.

,

وی ادامه داد: هیئت دولت و شخص رئیس جمهور محترم به صورت مستمر وضعیت خدمت‌رسانی به مردم عزیز در مناطق زلزله‌زده را مورد بررسی قرار می دهند.

,

آذری جهرمی  با بیان اینکه بیش از ۷۵۰ کیلومتر فیبر نوری بین شهری در طی ۳ سال کذشته در کرمانشاه احداث شده است، گفت: رتبه استان کرمانشاه قبل از زلزله از نظر زیرساخت‌های ارتباطات در رتبه ۲۲ بود، اما هم‌اکنون حدود ۷ پله ارتقا یافته است.

,

وی افزود: با اقدامات ارزشمندی که توسط دولت در مناطق زلزله‌زده انجام شده است، با نگاهی به وضعیت مناطق زلزله‌زده به وضوح مشخص است که علیرغم فضاسازی هایی که در فضای مجازی به وجود آمد، اما زندگی در این‌مناطق در جریان است.

,

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: به نمایندگی از هیئت دولت از تلاش های ارزنده استاندار کرمانشاه در مدیریت بحران سخت و پیچیده زلزله تقدیر و تشکر می کنیم.

,

وی به گیلانغرب به عنوان یک منطقه گردشگری اشاره کرد و گفت: این منطقه، اماکن بکر و دیدنی بسیاری دارد که با توجه به گردشگری بودن آن، باید زیرساخت های ارتباطی در این منطقه توسعه یابد.

,

آذری جهرمی به طرح های ارتباطی افتتاحی طی امروز اشاره کرد و افزود: امروز برای افتتاح این طرح ها اینجا حضور پیدا کرده ایم که از قبل به بهره برداری رسیده است و ما تنها برای اعلام آن در اینجا حضور پیدا کرده ایم.

,

12

, 12,

طرح بزرگ پایانه ارتباطی زیرساخت‌ فیبر نوری افتتاح شد

, طرح بزرگ پایانه ارتباطی زیرساخت‌ فیبر نوری افتتاح شد,

محمدجواد آذری جهرمی امروز پنجشنبه طی سفر یکروزه خود علاوه بر افتتاح طرح های مخابراتی و ارتباطی در شهرستان قصرشیرین از مناطق زلزله زده سرپلذهاب نیز بازدید کرد.

,

وی همچنین طرح بزرگ پایانه ارتباطی زیرساخت‌ فیبر نوری جهت ترانزیت بین ایران و عراق را افتتاح کرد.

,

این طرح با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار با حضور آذری جهرمی افتتاح شد تا در راستای ترانزیت بین ایران و عراق به بهره برداری رسیده و مورد استفاده قرار گیرد.

,

وی سپس در ادامه سفر یکروزه خود از مرز خسروی بازدید به عمل آورید و از نزدیک در جریان مشکلات عدم سرویس دهی تلفن های همراه و اینترنت در این منطقه قرار گرفت.

,

آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه از پایانه مرز رسمی پرویزخان نیز بازدید کرد و در ادامه سفر یکروزه خود در شهرستان ثلاث باباجانی حضور خواهد یافت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه