اخبار داغ

معضلات ترافیکی الیگودرز نیازمند فرهنگ سازی وتصمیم گیری اصولی است

معضلات ترافیکی الیگودرز نیازمند فرهنگ سازی وتصمیم گیری اصولی است
عصر امروز طی جلسه مشکلات و معضلات ترافیک الیگودرز بررسی که فرهنگ سازی مناسب و تصمیم گیری را مهمترین مولفه ها در جهت رفع این مشکلات دانستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هیجار ، جلسه بررسی مشکلات حوزه ترافیک شهرستان در محل سالن جلسات شورای شهر الیگودرز  برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هیجار,  ، جلسه بررسی مشکلات حوزه ترافیک شهرستان در محل سالن جلسات شورای شهر الیگودرز  برگزار شد.,

ملک محمودی ریاست شورای شهرگفت: یکی از مشکلات اصلی حوزه حمل ونقل در شهر الیگودرز تردد بی ضابطه خودروهای سنگین در سطح شهر است که طی سالهای گذشته تردد آنها موجب خسارت به خیابانها و معابر و ایجاد ترافیک در سطح شهر شده است.

,

 رییس شورای اسلامی شهر در این جلسه با اشاره به اهمیت برطرف شدن معضل ترافیک گفت: با فرهنگ سازی برنامه های ترافیکی مسائل و مشکلات ترافیک شهربرطرف خواهد شد.

,

مشکل ترافیکی نیارمند همفکر و تصمیم گیری اصولی

, مشکل ترافیکی نیارمند همفکر و تصمیم گیری اصولی,

دینارانی شهردار الیگودرز در ادامه جلسه اضافه کرد: مشکل ترافیک با همکاری و همفکری بین  شهرداری و پلیس راهرو با تصمیم گیری اصولی و قانونی  حل می شود .

,

وی بیان کرد: برگزاری مستمر جلسات شورای ترافیک شهر نقش بسزایی در برطرف کردن مشکلات ترافیکی و رونق بهبود عبور و مرور شهری دارد .

,

صدور مجوز برای ناوگان حمل ونقل برای تردد در سطح شهر

, صدور مجوز برای ناوگان حمل ونقل برای تردد در سطح شهر,

مدیر‌عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری  با بیان اینکه  در سال جاری  اجرای طرح مطالعات جامع حمل و نقل  صورت می گیرد گفت: در راستای اجرای طرح مشترک  اکیپ متشکل از سوی پلیس راهور و سازمان حمل و نقل ، بصورت روزانه در نقاط مختلف شهر مستقر می‌شوند و نسبت به جریمه و اخذ مدارک خودروهای خاطی اقدام می کنند.

,

غروبی از طراحی و اجرای 2دوربرگردان استاندارد در حد فاصل میدان ولیعصر تا میدان دانشگاه سخن به میان آورد و افزود: صدور مجوز جهت متمرکز نمودن ناوگان حمل و نقل بار برای جلوگیری از توقف در هسته مرکزی شهر صورت گرفته است.  

,

برخورد جدی پلیس با تردد خودروهای سنگین در الیگودرز

, برخورد جدی پلیس با تردد خودروهای سنگین در الیگودرز,

سروان رشیدی رئیس راهنمایی ورانندگی الیگودرز اعمال قانون برای ناوگان خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین اشاره کرده و گفت: در طرح مشترک پلیس راهور و سازمان بر اجرای قوانین و مقررات مصوب هیات دولت و حمل ونقل عمومی تاکید و در آینده شاهد اعمال قانون برای این خودروها در موارد مختلف خواهیم بود

,

وی افزود: طبق بررسی های صورت گرفته  تردد خودروهای سنگین نیمه سنگین موجب تحمیل خسارات زیادی به تاسیسات شهری و زیر‌ساخت ها و خیابانها و معابر می شود که بایستی با اجرای قوانین و مقررات موجود، موجب کاهش این خسارات شد و در این راستا طرح اعمال جرائم تخلفات وبا تردد ماشین های سنگین برخورد جدی  خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه