اخبار داغ

در غیاب دولتمردان:

تحقق شعار «بشاگرد را باید بشاگردی بسازد» به دست جهادگر های بومی + تصاویر

تحقق شعار «بشاگرد را باید بشاگردی بسازد» به دست جهادگر های بومی + تصاویر
در غیاب مسئولان و دولتمردان، سازمان های خیریه و گروه های جهادی بومی و غیره در سال های اخیر با انجام امورات فرهنگی و عمرانی اولین یاری دهندگان مردم محروم در روستا های پراکنده بشاگرد هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فرهنگ کده، شهرستان بشاگرد واقع در شرقی ترین نقطه جنوب کشور یکی از مناطق کمتر توسعه یافته کشور به شمار می رود که نیاز به توجه ویژه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ کده,

متأسفانه با عدم خدمات دهی دولت های گذشته به مردم بشاگرد، باعث شده بسیاری از روستا های این شهرستان در بدترین وضعیت معیشتی و اقتصادی به سر ببرند و حتی تصویر یا صدایی از آن‌ها به گوش مردم ایران نرسد.

,

طعم تلخ فقر در کنار دومین شهرستان دارای منابع فلزی

, طعم تلخ فقر در کنار دومین شهرستان دارای منابع فلزی,

در بسیاری از این روستاها مردم در کنار دومین معادن فلزی هرمزگان زندگی می‌کنند اما زندگی شان لنگ لنگه ای کفش و یا مایحتاج اولیه است.

,

, ,

در غیاب مسئولان و دولتمردان، سازمان های خیریه و گروه های جهادی در سال های اخیر با انجام امورات فرهنگی و عمرانی اولین یاری دهندگان مردم محروم در روستا های پراکنده بشاگرد هستند.

,

حس زیبای فراموش نشدن بهترین سوغاتی جهادگر ها

, حس زیبای فراموش نشدن بهترین سوغاتی جهادگر ها,

سازمان های خیریه به همراه گروه های جهادی در تمام زمینه ها به صورت مناسبتی و یا غیره با سفر به روستا های بدون جاده و غیر قابل دسترسی بشاگرد کمک های شاید کم اما بسیار با ارزش خود را به صورت مستقیم به دست مردم می رسانند.

,

, ,

یکی از دلایل تداوم این حضور مستمر، از نزدیک لمس کردن درد و رنج های مردم در پشت کوه های بشاگرد است یعنی همان کاری که هیچ مسئولی تا کنون انجام نداده است.

,

حس فراموش نشدن برترین سوغاتی مؤسسات خیره و گروه های جهادی به مردم بشاگرد است که  امید دیده شدن و احساس همدرد داشتن را در دل این مردم بی گناه زنده نگه می دارد.

,

بشاگرد را باید بشاگردی بسازد

, بشاگرد را باید بشاگردی بسازد,

نکته قابل توجه حضور و شکل گرفتن گروه های متعدد جهادی و مؤسسات خیره از دل همین مردم برای همین مردم است؛ یعنی تحقق شعار « بشاگرد را باید بشاگردی بسازد».

,

سلمان زارعی مسئول خیریه آبشار عاطفه های شعبه بشاگرد با اشاره به فعالیت های این مؤسسه در سطح شهرستان اظهار کرد: در آبان ماه سال گذشته۵۰ بسته لوازم التحریر  به دانش آموزان روستای زمین تومان و درکلاهو به همراه ۱۰ سبد غذایی به نیازمندان از طرف مؤسسه اهدا شد.

,

مسئول مؤسسه خیریه آبشار عاطفه های بشاگرد افزود: به میزان ۵۰  جفت کفش و دمپایی، ۲۰ جفت لباس نوزاد، ۲۰جفت لباس زنانه  و کیف زنانه و ۱۰ جفت گرم کن در روستاهای کمتر توسعه یافته بخش گوهران ازجمله دولت آباد ،سرزهو و رودون در سال گذشته اهدا شده است.

,

زارعی در ادامه به سایر اقدامات خیر خواهانه این مؤسسه در زمینه پزشکی و بهداشت پرداخت و از ۱۴ فقره ختنه در میان خانواده های کم بضاعت خبر داد.

,

وی ادامه داد: از دیگر فعالیت های سال گذشته این مؤسسه  نصب درب حمام و سرویس بهداشتی و اهدای ۳ تخته موکت و۷عدد پشتی به خانواده نیازمند شهر سردشت است.

,

موسسه خیریه آبشار عاطفه های بشاگرد در ادامه برگزاری جشن های مناسبتی با دعوت از مردم و مسئولان شهرستان را دیگر فعالیت های فرهنگی این خیریه در سال گذشته عنوان کرد.

,

زارعی در ادامه با اشاره به برنامه های پیش روی این خیریه، گفت:  اهدای ۴۰بسته سبد غذای به نیازمندان و کمک به بیماران خاص و پرداخت هزینه های درمانی مهرجویان از جمله طرح های پیش روی این مؤسسه است.

,

وی افزود: برگزاری جشن های مناسبتی، اهدای جهیزیه به نوعروسان شهرستان  و اعزام مهرجویان به سفر زیارتی مشهد مقدس از دیگر برنامه های پیش روی این مؤسسه است.

,

مسئول مؤسسه خیریه آبشار عاطفه های بشاگرد خاطر نشان کرد: در فروردین ماه سال جاری به مناسبت میلادامام علی (ع) ۶۰بسته سبد غذایی به نیازمندان روستاهای ناشکی،باینی،سرتنگ و شهر سردشت اهدا شد.

,

انتهای پیام/ی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه