اخبار داغ

در بازدید مسئولان از مناطق حاشیه نشین خرم آباد مطرح شد؛

ضرب العجل 48ساعته برای رفع معایب برق منطقه پاچنار و ساماندهی چشمه آب محله

ضرب العجل 48ساعته برای رفع معایب برق منطقه پاچنار و ساماندهی چشمه آب محله
در بازدید مسئولان از مناطق حاشیه نشین خرم آباد مقرر شد معایب برقی و وضعیت نامناسب روشنایی کوچه های زاگرس و 16 متری منطقه پاچنار تا 48 ساعت آینده رفع شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک، سرهنگ پاسدار ماشااله بازگیر؛ فرمانده سپاه خرم آباد به همراه محمدرضا ملکشاهی راد؛ نماینده خرم آباد و چگنی در مجلس، وحید رشیدی؛ شهردار خرم آباد، خودنیا؛ مدیرعامل برق استان، خورشیدوند؛معاون عمرانی فرماندار خرم آباد ، حیدروند؛ معاون کمیته امداد استان ، امیری؛ مدیر برق ۱ ، حسین زاده؛ مدیر شهرداری منطقه ۱ و اسدالهی؛  مدیرعامل فضای سبز شهرداری در بازدید از منطقه پاچنار خرم آباد مشکلات و معضلات این محله حاشیه نشین را با حضور مردم بررسی کردند.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

 

,

, ,

 

,

در این بازدید نماینده مجلس و مسئولان و مدیران شهری مشکلات مردم محله حاشیه نشین پاچنار خرم آباد را از نزدیک دیدند و برای رفع مشکلات من جمله آسفالت، تامین روشنایی ، جدول کشی و مهار آب های سطحی ،احداث سالن های ورزشی فرهنگی ،مبارزه با مواد مخدر و استقرار کیوسک های نیروی انتظامی قول مساعد دادند.  

,

 

,

سومین بازدید مسئولین خرم آباد از محله پاچنار

, سومین بازدید مسئولین خرم آباد از محله پاچنار,

 

,

سرهنگ پاسدار ماشااله بازگیر؛فرمانده سپاه خرم آباد در حاشیه سومین روز از بازدیدهای محلات حاشیه شهر گفت: طی سه مرحله بازدید در راستای محرومیت زدایی استاندار،نماینده مجلس، فرماندار، شهردار، رئیس کمیته امداد و بهزیستی ، رئیس اداره  برق و دیگر مسئولین و مدیران شهری در این محلات حضور یافتند و به نتایجی مثبتی در این زمینه رسیدیم.

,

 

,

بازدید فرمانده سپاه خرم آباد و نماینده مجلس ازمحلات محروم

, بازدید فرمانده سپاه خرم آباد و نماینده مجلس ازمحلات محروم  ,

 

,

سرهنگ بازگیر اظهار داشت: برای  رفع آسیب ها و معضلات موجود در محلات حاشیه نشین و محروم شهر باید با همکاری و مدیریت واحد به صورت شبانه روز ،انقلابی و فوق العاده کار کرد.

,

 

,

بازدید سرهنگ بازگیر و ملکشاهی راد از مناطق حاشیه شهر خرم آباد

, بازدید سرهنگ بازگیر و ملکشاهی راد از مناطق حاشیه شهر خرم آباد  ,

 

,

 وی با بیان این که اداره برق لرستان خدمات رسانی به مردم محله پاچناررا از امروز به صورت انقلابی شروع کرد افزود:معایب برقی و وضعیت نامناسب روشنایی کوچه های زاگرس و 16 متری منطقه پاچنار تا 48 ساعت آینده رفع می شود.

,

 

,

سرهنگ بازگیر گفت:از روز شنبه عملیات اجرایی زیرسازی و آسفالت کوچه های  16 متری به همت شهرداری آغاز می شود.

,

 

,

آسفالت کوچه های محله پاچنار

, آسفالت کوچه های محله پاچنار,

 

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرم آباد ساماندهی چشمه پاچنار،آماده کردن پارک و نصب وسایل ورزشی را از دیگر اقدامات اجرایی در محله پاچنار عنوان کرد.

,

 

,

بازدید سرهنگ بازگیر و ملکشاهی راد از مناطق حاشیه شهر خرم آباد4

, بازدید سرهنگ بازگیر و ملکشاهی راد از مناطق حاشیه شهر خرم آباد4,

 

,

سرهنگ بازگیر با بیان این که پیگیر اجرایی شدن طرح های سال 96 هستیم خاطرنشان کرد: اعطای تسهیلات به افراد تحت پوشش کمیته امداد برابر با طرح های ارائه شده و واگذاری وام های روستایی از برنامه های بیان شده توسط مسئولین در راستای اشتغالزایی است.

,

 

,

عکس: امیرمحمد پورذاکر

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه