اخبار داغ

به نام شهید والامقام اسماعیل هادیان؛

اولین بیمارستان ثابت تخصصی و فوق تخصصی در سپیددشت برپا شد +تصاویر

اولین بیمارستان ثابت تخصصی و فوق تخصصی در سپیددشت برپا شد +تصاویر
مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: اولین بیمارستان ثابت تخصصی و فوق تخصصی در منطقه محروم "چم سنگر" شهرستان سپیددشت برپا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک سرگرد عبدالوحید ملک آرا  اظهار داشت: به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی، سپاه ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان و دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اولین بیمارستان ثابت بسیج جامعه پزشکی لرستان به نام شهید والامقام اسماعیل هادیان در منطقه محروم "چم سنگر " از توابع شهرستان سپیددشت به مدت یک روز برپا شد.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی افزود: برای برپایی این بیمارستان اکیپی شامل: فوق تخصص قلب، فوق تخصص گوارش، متخصص عفونی، متخصص اطفال، متخصص تغذیه، متخصص زنان، سه پزشک عمومی و دو دندان‌پزشک و کارشناسان آزمایشگاه و همینطور 15 نفر دانشجویان گروه جهادی از رشته های پزشکی، دندانپزشکی و پیراپزشکی وهمینطور حدود 45 نفر کادر پزشکی و پشتیبانی تیم برای ارائه خدمات رایگان به مردم این منطقه اعزام شدند.

,

 

,

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان با اشاره به خدمات پزشکی در این اعزام گفت: آماری که در پایان این روز می توان ارائه داد خدمت مستقیم به حداقل هفتصد و 500 نفر و انجام بیش ازهزار و 300 نوع خدمت می باشد.  

,

 

,

وی بیان کرد: علاوه بر خدمات پزشکی و دندانپزشکی، دارو نیز به‌صورت رایگان ارائه شد و در صورت نیاز به خدمات تخصصی بیشتر بیماران به مراکز تخصصی ارجاع داده می‌شوند.  

,

 

,

ملک آرا تصریح کرد: دیدار گلزار شهدای منطقه،  آموزش بهداشت  همراه با توزیع  بسته های  بهداشتی از دیگر خدمات خداپسندانه در خدمت‌رسانی به مردم این منطقه است.  

,

 

,

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: حمایت و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی استان، ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی سپاه استان، دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان، موسسه تامین درمان بسیجیان و بیمارستان امام خمینی(ره) و سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپیدشت، از خصوصیات ویژه این اقدام خیر بوده است.  

,

 

,









, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه