اخبار داغ

به مناسبت اعیاد شعبانیه و با حضور مسئولین شهرستان؛

کلنگ احداث دوباب آموزشگاه و سالن ورزشی چند منظوره خیری در میبد به زمین زده شد+ تصاویر

کلنگ احداث دوباب آموزشگاه و سالن ورزشی چند منظوره خیری در میبد به زمین زده شد+ تصاویر
مراسم کلنگ زنی احداث دوباب آموزشگاه و سالن ورزشی چند منظوره خیری در میبد به مناسبت اعیاد شعبانیه و با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن موحدی فرد مدیر آموزش و پرورش میبد در گفت و گو با خبرنگار میبد خبر ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه درباره این پروژه ها بیان داشت: به میمنت ولادت با سعادت حضرت امام حسین (ع)، امام سجاد(ع) و حضرت ابوالفضل (ع) با حضور مسئولین شهرستان و فرمانده سپاه میبد ابتدا کلنگ آموزشگاه حسینیه امام حسین(ع) امیرآباد به همت مکتب الحسین(ع) میبد در زمینی به مساحت 2 هزار 200 متر مربع و زیر بنای هزار و 100 متر مربع 9 کلاسه در دو طبقه با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان به زمین زده شد. حیاط این آموزشگاه قرار است بعنوان صحن حسینیه مورد استفاده قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میبد خبر,

وی افزود: آموزشگاه دیگری که بعنوان اولین آموزشگاه غیرانتفاعی شهرستان می باشد در زمینی به مساحت یک هزار و 100 متر مربع و با زیر بنای 840 متر مربع 6 کلاسه در دو طبقه توسط مهدی دلاوری خیر میبدی با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد تومان احداث می شود.

,

موحدی فرد از احداث سالن چند منظوره ورزشی در اردوگاه آیت الله خامنه ای بنستان خبر داد و گفت: مراسم کلنگ زنی این سالن ورزشی چند منظوره که توسط خیر میبدی حسین اله آبادی به یاد فرزند مرحومش زنده یاد مصیب اله آبادی با زیر بنای یک هزار و 100 متر مربع و با هزینه بالغ بر 500 میلیون تومان با حضور مسئولین در این اردوگاه برگزار شد.

,

وی در پایان ضمن قدردانی از همت خیرین مدرسه ساز گفت: سعی و کوشش در امر مدرسه سازی یکی از ماندگارترین اعمال خیری است که به واسطه آن فرزندان ایران زمین به بالاترین جایگاه های علمی دنیا دست پیدا خواهند کرد.

,

انتهای پیام/اد

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه