اخبار داغ

طرح غربالگری کارکنان اداره آموزش و پرورش ناحیه 1 بهارستان اجرا شد

طرح غربالگری کارکنان اداره آموزش و پرورش ناحیه 1 بهارستان اجرا شد
طرح غربالگری بیماری‌های غیرواگیر کارکنان اداره آموزش و پرورش ناحیه 1 شهرستان بهارستان به جهت تشکیل پرونده سلامت الکترونیک اجرا گردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، در طول سال‌های گذشته در تعداد زیادی از کشورهای جهان، بیماری‌های قلبی عروقی و عوامل خطر مرتبط با آن به اساسی‌ترین و مهمترین مشکل بهداشتی این کشورها تبدیل شده است، که این امر مسئولان بهداشت و درمان را در سراسر کشور به فکر اجرای طرح‌های سلامت مرتبط با این موضوع انداخته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

تغذیه نامناسب، کم تحرکی، مصرف دخانیات، چاقی، فشارخون بالا، دیابت و همچنین اختلالات چربی خون از جمله دلایل و عوامل ایجاد بیماری‌های قلبی و عروقی در انسان است، که باید به آن‌ها توجه ویژه‌ای داشت.

,

برنامه غربالگری بیماری‌های غیرواگیر برای کارکنان اداره آموزش و پرورش ناحیه 1 شهرستان بهارستان توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان در راستای اجرای سیاست‌های طرح تحول سلامت اجرا شد.

,

درپی انجام خطر سنجی بیماری‌های قلبی و عروقی، افراد مبتلا در حوزه بیماری‌های قلبی و عروقی شناسایی می شوند و آموزش‌های لازم جهت اصلاح شیوه زندگی به افراد بیمار توسط کارشناسان شبکه بهداشت و درمان بهارستان داده می شود.

,

گفتنی است که این اقدام به همت واحد نوجوانان، جوانان، مدارس و واحد آزمایشگاه شبکه بهداشت و درمان بهارستان و همچنین با همکاری اداره آموزش و پرورش ناحیه 1 شهرستان صورت گرفت.

,

در اجرای طرح غربالگری، ابتدا از کارکنان این اداره نمونه گیری خون جهت خطرسنجی به عمل آمد، تا طی روزهای آتی و همزمان با تشکیل پرونده سلامت الکترونیک برای کارکنان آموزش و پروش ناحیه 1 همانند کارکنان آموزش و پرورش ناحیه 2 بهارستان، نتایج این نمونه‌ها نیز مورد بررسی قرار گیرد.

,

درپایان لازم به ذکر است که در این برنامه که به مناسبت هفته سلامت صورت گرفت 110 نفر از کارکنان آموزش و پرورش ناحیه 1 شهرستان بهارستان مورد آزمایش قرار گرفتند، تا پس از اعلام نتایج پرونده سلامتشان تشکیل شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه