اخبار داغ

معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرماندار بهارستان:

طرح‌های اشتغال‌زایی کارگروه اشتغال بهارستان برای تایید نهایی به کمیته فنی استان ارسال شد

طرح‌های اشتغال‌زایی کارگروه اشتغال بهارستان برای تایید نهایی به کمیته فنی استان ارسال شد
معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرماندار بهارستان گفت: طرح‌های اشتغال‌زایی تصویب شده در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بهارستان برای دریافت تسهیلات به کمیته فنی استان تهران ارسال گردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیف‌الله علامی معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرماندار شهرستان بهارستان در گفت‌وگو باخبرنگار بهارستانه با اشاره به تشکیل اولین جلسه کمیته فنی کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بهارستان در سال 97، بیان داشت: در طول این جلسه که با حضور اعضای کارگروه تشکیل شد، چهار طرح اشتغال‌زایی مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی در ادامه با اشاره به جزئیات و مصوبات جلسه تشکیل شده، تبیین کرد: در راستای اجرای سیاست‌های دولت در زمینه اشتغال، در اولین جلسه کمیته فنی کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بهارستان ۶ طرح اشتغالزایی پیشنهادی  ثبت شده در سامانه کارا مورد بررسی قرار گرفت.

,

علامی همچنین در رابطه با نتایج بررسی طرح‌های ارائه شده، عنوان داشت: از  بین 6 طرح تولیدی، تعداد ۴ طرح در زمینه پوشاک و صنایع فلزی بودند که پس از بررسی و بحث و گفت‌وگو بین اعضا، مورد تایید قرار گرفت که در مجموع اختصاص ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای طرح‌های تایید شده به تصویب کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان رسید.

,

وی با بیان اینکه تایید طرح‌های اشتغال‌زایی توسط کارگروه شهرستانی گام نخست اجرای آن‌ها می باشد، گفت: این طرح‌ها برای دریافت تایید نهایی و همچنین تخصیص تسهیلات به کمیته فنی استان تهران ارسال می شوند.

,

معاون برنامه‌ریزی، اداری مالی فرماندار شهرستان بهارستان درپایان باتوجه به استقبال این کارگروه از ایده‌های اشتغال‌زایی، افزود: صاحبان صنایع و افرادی که در حوزه تولید و اشتغال دارای طرح و ایده می باشند، با مراجعه به سامانه کارا و ثبت طرح خود می توانند پس از تکمیل فرایند بررسی‌ها از تسهیلات لازم برای اجرای طرح برخوردار شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه