اخبار داغ

شهردار شهرگلستان:

تکریم مقام شامخ شهدا باید به شکل یک فرهنگ در بین مردم نهادینه شود

تکریم مقام شامخ شهدا باید به شکل یک فرهنگ در بین مردم نهادینه شود
شهردار شهرگلستان گفت: مجموعه مدیریت شهری گلستان در تلاش برای ایجاد فرهنگ تکریم و زنده نگه داشتن یاد شهدای والا مقام می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا عرب شهردار شهرگلستان در گفت‌وگو باخبرنگار بهارستانه با اشاره به لزوم تکریم و پاسداشت شهدا، اظهار داشت: اِلمان و تمثال مبارک شهدای گرانقدر شهرگلستان، بعد از نوسازی در بلوار آیت الله سعیدی یا همان جاده ساوه مجدداً نصب گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی در ادامه با بیان جزئیات انجام این اقدام در شهرگلستان، تصریح کرد: این تمثال‌ها در سال گذشته نصب شده بود و به مرور زمان طراوت و تازگی خود را از دست داده بود و بدون تردید این شرایط در شأن شهدای معزز نبود و بر همین اساس نسبت به نوسازی و ترمیم آن‌ها توسط شهرداری شهرگلستان اقدام شد.

,

علیرضا عرب در رابطه با لزوم اجرای این اقدام در شهرگلستان، اذعان داشت: انجام این اقدام علاوه‌بر زیباسازی شهری، گامی مهم در راستای تکریم و احترام به مقام والای شهدا و پاسداشت رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های ایشان به حساب می آید.

,

وی تکریم و پاسداشت مقام شامخ شهدا را در حقیقت زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن‌ها برشمرد و گفت: در مجموعه مدیریت شهری گلستان سعی داریم تکریم و زنده نگه داشتن یاد شهدا را به شکل یک فرهنگ در بین شهروندان گلستانی ایجاد نماییم.

,

شهردار گلستان درپایان به موضوع توزیع عادلانه امکانات و اجرای پروژه‌های عمرانی در راستای توسعه همه جانبه شهر تاکید کرد و متذکر شد: توسعه و آبادانی شهرگلستان در گرو ایجاد زیرساخت‌های شهری، خدمات به محلات مختلف شهر و همچنین نگاه بلند مدت و آینده‌نگر در اجرای طرح‌های عمرانی متعدد و کارآمد و زیباسازی شهری گلستان که بدون شک قابلیت زیادی دارد، می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه