اخبار داغ

معاون آموزش‌وپرورش مازندران اعلام کرد

عدم تغییر زمان برگزاری امتحانات خردادماه دانش‌آموزان در مازندران + زمان‌بندی امتحانات

عدم تغییر زمان برگزاری امتحانات خردادماه دانش‌آموزان در مازندران + زمان‌بندی امتحانات
معاون متوسطه آموزش‌وپرورش مازندران گفت: با توجه به بررسی مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش، هیچ تغییری در زمان و ساعت برگزاری امتحانات با توجه به ماه مبارک رمضان و جام جهانی فوتبال در مدارس استان ایجاد نمی‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا اسفندیار نظری در گفت‌وگو با بلاغ، در خصوص تغییر احتمالی زمان برگزاری امتحانات خرداد با توجه به هم‌زمانی آن با ماه مبارک رمضان و مسابقات جام جهانی فوتبال، اظهار کرد: ما هیچ‌گونه تغییری در زمان برگزاری امتحانات خرداد ماه در هیچ‌یک از مقاطع نداریم.

وی افزود: امتحانات دوره ابتدایی که به‌صورت کیفی و توصیفی است، در هفته اول خردادماه برگزار می‌شود.

معاون متوسطه آموزش‌وپرورش مازندران از برگزاری امتحانات مقطع متوسطه اول، پایه‌های هفتم، هشتم و نهم از یکم الی 23 خرداد ماه سال‌جاری خبر داد و گفت: تمام دروس پایه نهم، سوالات هماهنگ استانی است.

نظری خاطرنشان کرد: زمان برگزاری امتحانات مقطع متوسطه دوم، پایه‌های دهم و یازدهم، از یکم الی 23 خرداد ماه می‌باشد.

وی در خصوص سال چهارم و پیش دانشگاهی با بیان اینکه چهار درس این مقاطع نهایی و چهار  درس دیگر، غیر نهایی است، بیان کرد: چهار درس نهایی از یکم الی نهم خرداد و چهار درس غیرنهایی، در اواخر اردیبشت‌‌ماه و قبل از امتحانات نهایی برگزار می‌شود.

معاون متوسطه آموزش‌وپرورش مازندران تصریح کرد: با توجه به حذف امتحانات نهایی سال سوم دبیرستان در سال تحصیلی جاری، این امتحانات تنها برای دانش‌آموزان مردودی سال گذشته که شامل بزرگسالان و آموزش از راه دور می‌شود، از یکم الی 23 خرداد ماه برگزار می‌شود.

نظری در پایان گفت: با توجه به بررسی مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش و فرمایش مقام عالی وزارت، هیچ تغییری در زمان و ساعت برگزاری امتحانات با توجه به ماه مبارک رمضان و جام جهانی ایجاد نمی‌شود.

گفتنی است بیش از 535 هزار دانش‌آموز در مقاطع گوناگون تحصیلی در استان مازندران مشغول تحصیل هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه