اخبار داغ

استاندار گلستان:

گلستان میزبان 6 رویداد بزرگ ورزشی در سال 97 خواهد بود

گلستان میزبان 6 رویداد بزرگ ورزشی در سال 97 خواهد بود
استاندار گلستان با بیان این مطلب که گلستان دارای جاذبه‌های زیادی از جمله گردشگری، توریستی، طبیعی و ظرفیت های بالای ورزشی است، گفت: تلاش داریم گلستان، جایگاه ورزشی خوبی هم در سطح ملی و هم در سطح بین المللی پیدا کند و در همین راستا، گلستان میزبان 6 رویداد بزرگ ورزشی در سال 97 خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "سید مناف هاشمی" استاندار گلستان، شامگاه 30 فروردین؛ در آئین افتتاحیه سومین المپیاد ورزشی استان که با حضور ورزشکاران و دوستداران ورزش، معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان گفت: یقینا ظرفیت های بالایی در ورزش استان وجود دارد و تیم والیبال گنبد با کمک‌های شهرداری و استانداری با شرایط بهتری تیمداری خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین, کاسب امین,

وی با اشاره به اینکه امسال پنج یا ۶ برنامه ورزشی بزرگ در گلستان برگزار می شود افزود: ۳۵ تا ۴۰ پروژه ورزشی نیز تا پایان سال 97 به بهره برداری خواهد رسید.

,

استاندار گلستان در خصوص شرایط برخی تیم‌های ورزشی استان گلستان یادآور شد: بودجه تیم بسکتبال شهرداری گرگان با ۲۰۰ درصد افزایش به سه میلیارد تومان رسیده است.

,

32

, 32,

نماینده عالی دولت در استان گلستان، برگزاری المپیاد ورزشی را موجب استعدادیابی برای آینده ورزش گلستان دانست و اذعان کرد: به دنبال تیمداری فوتبال گلستان درسطح کشور بوده و همچنین مجموعه‌های سوارکاری استان نیز به بخش خصوصی واگذار می شود.

,

وی خاطر نشان کرد: وزارت ورزش و جوانان همواره حمایت‌های خوبی از ورزش گلستان داشته و امیدواریم برنامه‌های خوبی با حمایت وزارتخانه برگزار کنیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه