اخبار داغ

اعتماد به مربیان بومی نتایجی ضعیف‌تر از این به همراه ندارد

حلالی: الیاسی از مدیران کاربلد است

حلالی: الیاسی از مدیران کاربلد است
پیشکسوت تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: عباس الیاسی که الان سرپرست باشگاه شده از مدیران کار بلد استان است. باید از مدیران و مربیان بومی استفاده کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل حلالی در مورد تغییر و تحولات اخیر باشگاه تراکتورسازی صبحت‌های زیر را انجام داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

* باشگاه باید به سمت خصوصی‌سازی برود

, * باشگاه باید به سمت خصوصی‌سازی برود, * باشگاه باید به سمت خصوصی‌سازی برود,

وی در مورد شرایط باشگاه تراکتورسازی، گفت: همه تیم‌های ایران باید به بخشی خصوصی واگذار شود اما باید بخش خصوصی را هم حمایت کنند. باشگاه‌ها باید به سود دهی برسند و کم کم شرایط بهتری پیدا کنند. هر شهری باید بستر خصوصی سازی را فراهم کند و بعد از واگذاری باشگاه‌ها به شخصی که مالکیت را بر عهده گرفته کمک کنند تا تیم روی غلتطک بیفتد. راهکار واگذاری مهمتر از انجام آن است. در حال حاضر اتفاقاتی که در تراکتورسازی رخ می‌دهد چندان امیدوار کننده نیستۀ

,

* تراکتورسازی باید از مدیران بومی استفاده کند

, * تراکتورسازی باید از مدیران بومی استفاده کند, * تراکتورسازی باید از مدیران بومی استفاده کند,

پیشکسوت تراکتورسازی در ادامه یادآور شد: افرادی در تراکتورسازی تصمیم گیر هستند که شرایط تراکتورسازی و موقعیت آن را  درک نمی‌کنند. افرادی به صورت 6 ماهه و یکساله به تراکتورسازی می‌آیند و تصمیماتی می‌گیرند و سپس به شهر به خود باز می‌گردند.  تراکتورسازی را باید در اختیار بومی‌های آذربایجان گذاشت. افرادی که بومی هستند کار غلط نمی‌کنند. در تراکتورسازی به هیچ وجه پشتوانه سازی ندارد. فقط امسال از روی اجبار به چند جوان بازی دادند. اگر مدیران بومی کار آمد بیایند در تبریز افرادی داریم که بتوانند شرایط خوبی را ایجاد کنند. فقط بحث تراکتورسازی نیست باشگاه ماشین‌سازی، شهرداری و .... هم همین شرایط را دارند.

,

*  ساغلام چه نتیجه‌ای گرفت؟ 12 بازی 7 شکست

, *  ساغلام چه نتیجه‌ای گرفت؟ 12 بازی 7 شکست, *  ساغلام چه نتیجه‌ای گرفت؟ 12 بازی 7 شکست,

حلالی در ادامه خاطرنشان کرد:‌به مربیان بومی هم باید اعتماد شود. متاسفانه فکر می‌کنند مرغ همسایه غاز است.  این مدیران فکر می‌کنند اداره تراکتورسازی جزو محلات است و هدایت آن را به افراد دیگر می‌سپارند. در 12 بازی تراکتورسازی 7 باخت داشته است. اگر مربی به مربی بومی اعتماد شود و به این دسته از مربیان میدان بدهند آیا نتیجه بدتر خواهد بود. اگر مربی بومی بیاید حداقل نتیجه این است  که او 20 سال می‌تواند خدمات دهی برای استان داشته باشد. در این شرایط ساغلام آمده نتیجه نگرفته و مدیر بعدی با او خداحافظی می‌کند و فقط پول زیادی از بین رفته است. 

,

*حاضرم برای اثبات نیت و تعصبم بدون قرارداد جلو بیایم

, *حاضرم برای اثبات نیت و تعصبم بدون قرارداد جلو بیایم, *حاضرم برای اثبات نیت و تعصبم بدون قرارداد جلو بیایم,

وی افزود: برای اینکه نیت خودم  و تعصبم را ثابت کنم حاضرم بدون قرارداد جلو بیایم و نتایجی بهتر از مربیان اخیر تیم بگیرم. فقط می‌خواهم ثابت کنم که ما خودمان آدم داریم ولی اعتماد نمی‌کنیم. افرادی کنار باشگاه تراکتورسازی هستند و فقط فکر درآمد و جیب خودشان هستند. اطراف تراکتورسازی پول‌های هرزی هدر می‌رود که وحشتناک است. این پول ها اگر به بدنه باشگاه‌ بازگردد خیلی کمک می‌شود. باید این درآمدهای نا مشروع را حذف کرد. این پول‌ها حق جوانان آذربایجانی است. افرادی که می‌توانند با کمک بیشتر به فوتبالیست‌های بزرگی تبدیل شوند. تا شرایطی که افرادی که شرایط تراکتورسازی را درک نمی‌کنند تصمیم گیری می‌کنند این اتفاقات رخ می‌دهد. مدیران و مربیان کارآمد و جوان خوبی داریم. این همه مربی به تراکتورسازی آمد نیتجه چه شد. دو سال به مربیان بومی اعتماد کنند و ببینند چه نتیجه‌ای گرفته می‌شود.  اگر ضرر کردند من را در میدان تبریز اعدام کنند.

,

*الیاسی از مدیران کاربلد استان است

, *الیاسی از مدیران کاربلد استان است, *الیاسی از مدیران کاربلد استان است,

حلالی در ادامه در مورد حضور عباس الیاسی یادآور شد:  مدیران خوبی در تبریز داریم. نام فردی مثل حبیب سوده‌نژاد مطرح شده بود. او هم مدیری است که سال‌ها سابقه ورزشی دارد. او درد ورزش را می‌داند. به امثال او اعتماد نمی‌شود. 4 سال قلعه‌نویی و مربیان دیگر به تبریز آمدند نباید یکبار به مربیان بومی اعتماد شود. یک زمان اگر فوتبالیستی فارس صحبت می‌کرد او را به تبریز راه نمی‌دادند. الان شرایط چطور شده که همه تصمیم گیری‌ها خارج تبریز است. زنوزی الان خودش پا پیش گذاشته است. او زمانی می‌آید که حرف اول و آخر را خودش بزند نه اینکه او بخواهد پول بدهد و در تهران تصمیم گیری کنند. عباس الیاسی هم که الان سمت گرفته است از مدیران کاربلد استان ا ست. مربیان بزرگ بومی هم در تبریز داریم. فقط خودم را نمی‌گویم شما امسال دیدید سیروس دین محمدی به شهرداری تبریز که در حال نابود شدن بود رفت و توانست عملکرد خوبی داشته باشد. مربی دیگری بود که به تبریز آمد و یک فصل قول داد تیم در لیگ می‌ماند اما در نهایت ماشین سازی سقوط کرد و این مربیان حقوق خود را دریافت کردند. چرا نباید به بچه‌های بومی که کمترین توقع را دارند بها داده نمی‌شود. اگر 2-3 سال از بازیکنان بومی حمایت کنند مطمئن باشید شرایط تراکتورسازی خوب خواهد شد. الان تراکتورسازی در رده دهم جدول است. وقتی تیم‌های مدعی کم می‌شوند به فوتبال ایران ضربه می‌خورد. مثلا پرسپولیس در فصل اخیر ضعف‌های آشکاری داشت اما چون رقیبان قوی نداشتند  این ضعف‌ها به چشم نیامد. در مقابل السد دیدیم که پرسپولیس با گل اتفاقی  و خوش شانسی توانست برنده شود.

,

* بر علیه ما که از تراکتورسازی به تیم دیگری رفتیم تبلیغ منفی کردند

, * بر علیه ما که از تراکتورسازی به تیم دیگری رفتیم تبلیغ منفی کردند, * بر علیه ما که از تراکتورسازی به تیم دیگری رفتیم تبلیغ منفی کردند,

پیشکسوت تراکتورسازی، تأکید کرد: برخی از افراد در تبریز نگاهی دارند و بر آن اساس می‌گویند چرا بازیکنی که از تبریز رفته مثلا مقابل تراکتورسازی خوب بازی کرد و گلزنی کرده است. مثلا این ایراد از من گرفته می‌شود. این اتفاق برعکس اصلا بد نیست. یک زمان ما در تبریز آنقدر بازیکن داشتیم که بسیاری از نفرات به تیم‌های استقلال و پرسپولیس و خارج از کشور منتقل می‌شدند. این موضوع اتفاقات باعث پیشرفت تیم می‌شود.  ما همین الان هم باید به دنبال این کار باشیم و بازیکنان پرورش دهیم که همه جا دنبال آنها باشند. اگر من به عنوان بازیکن جلوی تیم خودم قوی تر بازی کنم باید باعث افتخار ما باشد. این نشان از تعصب و عرق دارد. متاسفانه در این راستا تبلیغ شده و گفته می‌شود که این نفرات تعصب ندارند. هر فوتبالیست باید به خاطر پولی که می‌گیرد با تعصب و تمام شرفش بازی کند. می‌گویند چرا گلزنی کرده است؟ اگر غیر از این بود همه نمی‌گفند این بازیکن غیرت ندارد. تراکتورسازی تیم من بود و در آن سال‌ها بازی کردم رشد فوتبالم را مدیون این تیم هستم اما وقتی به پرسپولیس رفتم باید در آن جا هم همه وجودم را می‌گذاشتم. الان هم اگر به تراکتورسازی بروم با همه وجود برای آن کار خواهم کرد. اگر فردی در یک جا با تمام توان کار نکند در همه جا ممکن است این کار را انجام دهد.

,

منبع:فارس

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه