اخبار داغ

گزارشی از خطبه های نمازجمعه در لرستان؛

حادثه طبس رسوایی ابدی استکبارجهانی است/ سپاه پاسداران پیشتاز مقاومت و ایستادگی است

حادثه طبس رسوایی ابدی استکبارجهانی است/ سپاه پاسداران پیشتاز مقاومت و ایستادگی است
در خطبه های این هفته نمازجمعه در شهرستان های استان لرستان ائمه جمعه ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار سپاه پاسداران در دفاع از کیان انقلاب اسلامی به سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در طبس اشاره کردند و حمله اخیر ائتلاف آمریکا به سوریه را رسوایی بزرگ دیگر عنوان کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک آیت‌الله سیداحمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در خرم آباد ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه با اشاره به سوم شعبان روز ولادت باسعادت امام حسین(ع) و دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امام حسین(ع) اسوه جهاد فی‌سبیل‌الله و الگوی قیام و بزرگترین پاسدار اسلام است چراکه با جان نثاری، گذشت و ایثار در راه دین و ارزش‌های الهی برای تمام مجاهدان، رزمندگان و آزادگان الگوست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی نامگذاری روز ولادت امام حسین(ع) را به روز پاسدار بسیار ارزشمند دانست و گفت: روز پاسدار روز بزرگداشت انسان‌هایی است که با الگو قراردادن امام حسین(ع) در راه ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی و خون شهیدان ایستادگی می‌کنند.

,

 

,

خطیب جمعه خرم آباد با اشاره به کارنامه درخشان و پرافتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه ها اظهار داشت: سپاه پاسداران در عرصه جهاد و شهادت پیشتاز مقاومت و ایستادگی است و در عرصه تولید انواع تجهیزات نظامی به مرحله خودکفایی رسیده  که باعث ایجاد رعب و وحشت در دل استکبار جهانی شده است.

,

 

,

آیت الله میرعمادی با اشاره به ثمررساندن بزرگترین پروژه‌های عمرانی کشور توسط سپاه پاسداران بیان کرد: سپاه حضرت ابوالفضل(ع) 6دهستان محروم استان لرستان با هدف محرومیت زدایی، خدمت رسانی، پیشرفت و آبادانی در دست اجرا دارد که اقدام پسندیده ای است.

,

 

,

وی با اشاره به نقش سپاه پاسداران در مهار فتنه‌های داخلی و خارجی و سرکوب‌ آشوب‌ها و اغتشاشات تصریح کرد: سپاه پاسداران گروه های تکفیری و تروریستی را که استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی، عربستان سعودی و برخی کشورهای غربی و کشورهای عربی حوزه خلیج‌فارس به‌ وجود آورده بودند را سرجای خود نشاند.

,

 

,

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به حضور مستشاری سپاه پاسداران در سوریه و عراق  گفت: استکبار جهانی می‌داند که سپاه پاسداران طومار داعش و تکفیری‌ها را برای همیشه درهم ‌پیچید.

,

 

,

آیت الله میرعمادی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به سالروز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز اظهار داشت: جانبازان سند زنده حقانیت جمهوری اسلامی ایران واسطوره‌های صبر و مقاومت هستند.

,

 

,

وی افزود: جانبازان ایران اسلامی افتخار می کنند که بزرگ جانباز کربلا حضرت عباس(ع) و بزرگ جانباز انقلاب اسلامی رهبر معظم انقلاب الگوی آنان هستند.

,

 

,

امام جمعه خرم آباد با اشاره به پنجم اردیبهشت‌ماه سالروز حمله آمریکا به طبس خاطرنشان کرد: حادثه طبس، شکست بزرگ، مفتضحانه و رسوایی ابدی استکبارجهانی است که از معجزه‌های الهی برای حقانیت جمهوری اسلامی ایران و اثبات قدرت پوشالی آمریکا بوده است.

,

 

,

آیت الله میرعمادی با اشاره به شکست اخیر آمریکا در حمله موشکی به سوریه تصریح کرد: این شکست موجب استحکام جبهه مقاومت اسلامی شده‌است.

,

 

,

بهانه آمریکا برای حمله موشکی به سوریه بر مبنای یک دروغ بود

, بهانه آمریکا برای حمله موشکی به سوریه بر مبنای یک دروغ بود ,

حجت الاسلام " حسن ترابی" امام جمعه بروجرد در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به حمله موشکی آمریکا، فرانسه و انگلیس به سوریه گفت: ارتش سوریه پیروزی های بزرگی در کشور به دست آورده بود و این حمله یک دروغ آشکار و یک توطئه حساب شده بود که آمریکا و همدستان آن طراحی کردند.

,

 

,

امام جمعه بروجرد اظهار داشت: رئیس جمهور فرانسه ناشیانه در مصاحبه ای اعتراف کرد که طرح حمله موشکی به سوریه از سه ماه پیش آماده بود و تنها به دنبال بهانه ای بودند و مردم سوریه این تجاوز وحشیانه را محکوم کردند.

,

 

,

به گفته وی این توطئه دیگر آمریکا شکست خورد و جز رسوایی بیشتر و هزینه های هنگفت نتیجه ای نداشت.

,

 

,

خطیب جمعه بروجرد با اشاره به سالروز تاسیس سپاه افزود: در اردیبهشت ماه سال 58 امام(ره) رسما تاسیس سپاه با شرح وظیفه پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن را اعلام کردند و با این فرمان تاریخی عده زیادی از حافظان انقلاب و نظام و پیروان ولایت فقیه در مجموعه ای جدید مسئولیت یافتند.

,

 

,

وی با اشاره به این که در طول این سالها سپاه در همه ماموریت ها موفق عمل کرده است گفت: نقش سپاه در حفاظت و حراست از انقلاب و دستاوردهای آن مشهود است و سپاه در طول این سالها کارنامه بسیار درخشانی از خود بر جای گذاشته به طوری که نقش سپاه در دفاع از منافع ملی و تامین امنیت، دفاع از ارزش های والای انقلاب و پیشبرد اهداف آرمان های انقلاب بر هیچ کسی پوشیده نیست.

,

 

,

حجت الاسلام ترابی تصریح کرد: همانگونه که انقلاب اسلامی ایران منحصر به فرد است سپاه هم یک مولود منحصر به فرد است و دشمنان با توجه به موفقیت های سپاه در امتداد ایران هراسی اقداماتی را انجام می دهند که و نشان می دهد که دشمنان از موفقیت ها و پیشرفت های سپاه در همه زمینه ها هراس دارند.

,

 

,

به گفته وی آخرین نقش سپاه در پیروزی مقاومت و شکست داعش در سوریه بود و دشمن همه تلاش خود را بسیج کرده تا منطقه را به تصرف خود در آورد اما با شکست همراه شد و بخش اعظمی از این پیروزی ها در سوریه مرهون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مدافعان حرم بود.

,

 

,

اقتدار جبهه مقاومت جنایت مستکبران جهان را در هم شکست

, اقتدار جبهه مقاومت جنایت مستکبران جهان را در هم شکست,

حجت الاسلام محمد علی  ارزنده در خطبه های نماز جمعه این هفته  به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولین وسفرای کشور اسلامی اشاره کرد و گفت: مستکبران جهان با حملات کور به سوریه آبروی آمریکا ،انگلیس وفرانسه  رفت و رهبر انقلاب پس ازاین جنایت فرمودند که سودی برای مستکبران بجز آبروریزی وذلت  نخواهد داشت واین گونه نیز شد. 

,

 

,

 وی ادامه داد: بسیاری از تحلیگران نظامی وسیاسی حملات سه کشور امریکا ،انگلیس وفرانسه  را سرآغاز جنگ جهانی جدید دانستند ولی سخنان  صریح وآینده نگر رهبر معظم انقلاب تنها چند ساعت از جنایت این حملات  به حقیقت پیوشت واین جنایت تنها مایه ذلت مستکبران شد.

, وی ادامه داد: بسیاری از تحلیگران نظامی وسیاسی حملات سه کشور امریکا ،انگلیس وفرانسه  را سرآغاز جنگ جهانی جدید دانستند ولی سخنان  صریح وآینده نگر رهبر معظم انقلاب تنها چند ساعت از جنایت این حملات  به حقیقت پیوشت واین جنایت تنها مایه ذلت مستکبران شد.,

 

,  ,

خطیب نماز جمعه الیگودرز اضافه کرد: بسیاری از موشک های پیشرفته مستکبران  توسط پدافند هوای  سوریه منهدم شده و هواپیماهای  سه کشور آمریکا ،انگلیس وفرانسه اصلا جرئت پروازدر حریم هوایی سوریه را نداشتند همچنین آرزوی عربستان که 4 میلیارد دلار برای نگه داشتن نیروهای آمریکایی  در سوریه هزینه کرده بود بر باد رفت اینها حاصل اقتدار جبهه مقاومت  که رجز خوانی و جنایت مستکبران جهان را در هم شکست.

,

 

,

وی به یکه تازی قدرت نظامی ایران وجبهه مقاومت در آسیا اشاره کرد وبیان نمود: امروز با تشکیل حشضد الشعبی با الگو برداری از بسیج ایران در کنار پایگاه هوایی آمریکا باتجهیزات کامل نظامی  حضور پیدا می کنند و به فرمانده آنها طی پیامی اخطار می دهد که اگر یک هواپیما برای حمله به سوریه پرواز از این پایگاه پرواز کند تمام پایگاه را ویران می کنند و آمریکاییها از ترس  جرئت پرواز از بغداد برای حمله به سوریه را نداشتند این قدرت جبهه مقاومت که  امروز موجب  ذلت وخواری مستکبران جهان شده است.

,

 

,

حجت الاسلام ارزنده ضمن تبریک روز پاسدار افزود:  متاسفانه عده ای ناجوانمردانه بر سر سفره سپاه نان این نهاد انقلابی را می خورند ولی بر سر همان سفره خیانت می کنند و هرروز به بهانه ای در سخنانشان  توهین ونیش می زنند این درحالی است که سپاه در عرصه سازندگی،محرومیت زدایی ودر خدمت مردم همیشه پیشتاز بوده است.

,

 

,

امام جمعه الیگودرز به اتحاد نیروهای نظامی اشاره کرد وبیان کرد: اکر سپاه در کشور نباشد نفوذیهای داخلی کشور را دو دستی تقدیم دشمنان می کنند  ومنافقین داخلی می دانند هر غطلی که بخواهند انجام دهند سپاه در مقابل آنها ایستادگی خواهد کرد به این دلیل که به این نهاد انقلابی توهین می کنند. همه نیروهای نظامی امروز با ولایت پذیری و با اتحاد در مقابل توطئه دشمنان ایستاده اند و درحقیقت  همه یک نیرو در رسته ها  مختلف در حال خدمت به نظام ومردم هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه