اخبار داغ

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی:

مشروعیت دادن به صهیونیست حکم قتل دنیای اسلام است/ موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی با 500 میلیون دلار برای آبخیزداری

مشروعیت دادن به صهیونیست حکم قتل دنیای اسلام است/ موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی با 500 میلیون دلار برای آبخیزداری
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که بسیاری از سران کشورهای اسلامی، سرسپرده صهیونیست هستند گفت: اگر به صهیونیست‌ها مشروعیت دهیم، حکم قتل دنیای اسلام را صادر کردیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه اهل سنت بیرجند گفت: در مجلس شورای اسلامی، رقم قابل توجه و بسیار بالایی به بودجه سال 1396 افزوده شد که تقریبا در تاریخ بیرجند بی‌سابقه بود و در آینده نیز شاید به زودی تکرار نشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه اهل سنت بیرجند گفت: در مجلس شورای اسلامی، رقم قابل توجه و بسیار بالایی به بودجه سال 1396 افزوده شد که تقریبا در تاریخ بیرجند بی‌سابقه بود و در آینده نیز شاید به زودی تکرار نشود.,

 

,

وی افزود: رقم بودجه پیشنهادی دولت بیش از 390 میلیارد تومان بود اما در مجلس حدود 350 میلیارد تومان به آن افزوده شد؛ رقمی فوق‌العاده از جهت افزایش بودجه به‌گونه‌ای که خراسان جنوبی به جهت افزایش رقم بودجه، رتبه اول را در کشور داشت.

, در مجلس حدود 350 میلیارد تومان به آن افزوده شد, رتبه اول,

 

,

افزوده شدن 75 میلیارد تومان به بودجه سال 1397 در مجلس شورای اسلامی

, افزوده شدن 75 میلیارد تومان به بودجه سال 1397 در مجلس شورای اسلامی, افزوده شدن 75 میلیارد تومان به بودجه سال 1397 در مجلس شورای اسلامی,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در بودجه سال 1397 شرایط متفاوت بود و بودجه پیشنهادی دولت، انقباظی بود و مانند سال 96 نبود اما در مجلس شورای اسلامی 75 میلیارد تومان به بودجه خراسان جنوبی در سال 1397 افزوده شد.

,

 

,

رتبه اول شهرستان درمیان در گازرسانی

, رتبه اول شهرستان درمیان در گازرسانی, رتبه اول شهرستان درمیان در گازرسانی,

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی با بیان این‌که در خصوص گازرسانی پیگیری‌هایی انجام شد گفت: بسیاری از روستاهای خراسان جنوبی، گاز نداشتند که به آن روستاها گاز رسید.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: در هیچ شهرستانی در خراسان جنوبی به اندازه حوزه انتخابیه بنده مخصوصا شهرستان درمیان، نهضت گازرسانی وجود نداشته است یعنی شهرستان درمیان رتبه اول را در گازرسانی دارد.

,

 

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افوزد: در حالی که در خراسان جنوبی برخی مراکز شهرستان را داریم که هنوز گاز ندارد اما به بسیاری از روستاهای شهرستان درمیان و بیرجند و تعدادی از خوسف، گازرسانی انجام شده که اوج گازرسانی در شهرستان درمیان بود.

,

 

,

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی اظهار کرد: بنیاد برکت در شهرستان درمیان چند مدرسه ساخته است که با صحبتی که با مسئولان بنیاد برکت داشتم، مصوب کردند دو مدرسه دیگر در شهرستان درمیان بسازند.

, دو مدرسه دیگر در شهرستان درمیان,

 

,

ساخت درمانگاه در شمال شهر بیرجند

, ساخت درمانگاه در شمال شهر بیرجند, ساخت درمانگاه در شمال شهر بیرجند,

وی با بیان این‌که شمال شهر بیرجند منطقه‌ای است که مردمِ متوسط به پایین، بیشتر در آن زندگی می‌کنند گفت: شمال شهر بیرجند بیمارستان و درمانگاه ندارد که پیگیری کردیم و تأمین اجتماعی مصوب کرد مرکز درمانی در شمال شهر بیرجند ایجاد شود تا مردم آن منطقه تحت پوشش قرار گیرند.

,

 

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کار فوق‌العاده دیگر ساخت و تکمیل بیمارستان حضرت ابوالفضل علیه‌السلام در معصومیه بیرجند است چراکه این بیمارستان بزرگ که از تأمین اجتماعی است، با سرعت ساخته شد درحالی که در زمان تحریم‌ها بود و پولی وجود نداشت اما سه شیفت آن را ساختند و امروز به مردم خدمات می‌دهد.

,

 

,

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی افزود: ساختِ بیمارستان حضرت ابوالفضل علیه‌السلام بیرجند درحالی است که بسیاری از شهرهای کشور از شهر بیرجند بزرگتر هستند و شاخصه‌های بالاتری دارند اما این‌چنین بیمارستانی ندارند و معترض هستند چرا در بیرجند این بیمارستان وجود دارد و اکنون که برای ساخت درمانگاه شمال شهر بیرجند مجوز گرفتیم، روی مسئولان تأمین اجتماعی فشار هست که چرا بیرجند را به صورت ویژه نگاه کردید.

, ساختِ بیمارستان حضرت ابوالفضل علیه‌السلام,

 

,

وی اظهار کرد: بیمارستان رازی بیرجند از بیمارستان‌های خوب و مجهزی است که در چند سال گذشته افتتاح شد و علی‌رغم بی‌پولی‌ها تمام شد.

,

 

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: تجهیزاتی که در بیماستان رازی وجود دارد، برخی از صنایع هایتک بسیار پیشسرفته است که در بسیاری از شهرها وجود ندارد ازجمله دستگاه آنژیوگرافی.

,

 

,

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی افزود: 4 دستکاه آنژیوگرافی هایتک بسیار پیشرفته وارد کشور شد که گفتند یک دستگاه را برای بیمارستان رازی بیرجند بگیرید که با پیگیری‌هایی که از وزارت بهداشت داشتیم توانستیم یک دستگاه را بگیریم.

, دستکاه آنژیوگرافی, یک دستگاه را برای بیمارستان رازی بیرجند,

 

,

وی اظهار کرد: شهرستان خوسف تنها شهرستانی بود که بیمارستان نداشت که در بودجه امسال برای بیمارستان خوسف ردیف گرفتیم که در ردیف اول 3 میلیارد تومان گذاشتند اما پیگیری کردم و ردیف مبلغ 7 میلیارد تومان شد.

, شهرستان خوسف, بیمارستان, مبلغ 7 میلیارد تومان,

 

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: برای دانشگاه صنعتی بیرجند مبلغ 7 میلیارد تومان گرفتیم و برای دانشگاه بیرجند نیز اعتباراتی به خصوص برای ساخت‌وساز در دانشکده هنر گرفتیم.

,

 

,

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: وظیفه اصلی نماینده، قانون‌گذاری است و مواردی که گفته شد، مربوط به قوه مجریه است که ما نیز پیگیری می‌کنیم.

,

 

,

وی با بیان این‌که در قانون‌گذاری کارهای متعددی انجام شده است افزود: یکی از اقدامات، برنامه ششم توسعه است که مجلس شورای اسلامی قبل از بودجه امسال به تصویب رساند.

,

 

,

نزدیک‌شدن حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت

, نزدیک‌شدن حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت, نزدیک‌شدن حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ازجمله حقوق کارمندان دولت و بازنشستگان بود که باهم تفاوت زیادی داشت اما مصوب کردیم در برنامه ششم این حقوق‌ها ظرف مدت 5 سال به یکدیگر نزدیک شود.

,

 

,

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی گفت: در قانون‌گذاری این دور مجلس شورای اسلامی به همراه تعدادی از نمایندگان، فراکسیون فرش و صنایع دستی را ایجاد کردیم تا به صنایع دستی و فرش که چشمه جوشان اشتغال است، کمک شود.

,

 

,

وی افزود: طرحی در این خصوص تدوین کردیم و رأی آورد تا براساس آن، امکاناتی برای افرادی که در این صنایع بخواهند فعالیت کنند، درنظر گرفته شود و ادارات میراث فرهنگی و شهرداری‌ها موظف شدند مکان‌هایی که در اختیار آن‌ها است و نیاز ندارند را برای عرضه و فروش صنایع دستی و فرش در اختیار قرار دهند.

,

 

,

تصویب لایحه برای دفاع از حقوق معلولان

, تصویب لایحه برای دفاع از حقوق معلولان, تصویب لایحه برای دفاع از حقوق معلولان,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که عضو فراکسیون معلولان در مجلس شورای اسلامی هستم گفت: فراکسیون معلولان را برای دفاع از حقوق معلولان تشکیل دادیم.

,

 

,

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی اظهار کرد: دولت، لایحه‌ای برای حقوق معلولان ارائه کرد که در مجلس شورای اسلامی، رأی آورد و در مجلس، مزایایی برای معلولان درنظر گرفته شد که البته دولت به دلیل تنگناهایی که در اعتبارات دارد، با برخی موارد، موافق نبود اما در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید و در بودجه توانستیم در قانون‌گذاری برای تسهیل کار مردم در بخش معلولان کار خوبی انجام دهیم.

,

 

,

وام 80 میلیارد تومانی برای سیمان باقران

, وام 80 میلیارد تومانی برای سیمان باقران, وام 80 میلیارد تومانی برای سیمان باقران,

وی با بیان این‌که در سال گذشته شاهد افتتاح کارخانه سیمان باقران بودیم اظهار کرد: در 6 سال گذشته، سیمان باقران، سه سال معطل مانده بود و زمانی که برای گرفتن وام به بانک ملی مراجعه کردیم، بانک ملی اعلام کرد سیمان باقران قابل بهره‌برداری نیست و صرفه اقتصادی ندارد اما صحبت و پیگیری کردیم و توانستیم از بانک‌های ملی و کشاورزی مبلغ 80 میلیارد تومان برای سیمان باقران، وام بگیریم که علاوه بر این وام، مبلغ 6 میلیون دلار نیز از صندوق توسعه ملی در نظر گرفته شد.

, مبلغ 6 میلیون دلار نیز از صندوق توسعه ملی,

 

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: کارخانه سیمان باقران، حدود 20 هزار نفر سهام‌دار دارد، تولید و صادرات دارد و در شهرستان درمیان، چشمه جوشان اشتغال است.

,

 

,

طرحی برای آبخیزداریی نوشتیم که با موافقت مقام معظم رهبری 500 میلیون دلار برای آن اختصاص دادند

, طرحی برای آبخیزداریی نوشتیم که با موافقت مقام معظم رهبری 500 میلیون دلار برای آن اختصاص دادند, طرحی برای آبخیزداریی نوشتیم که با موافقت مقام معظم رهبری 500 میلیون دلار برای آن اختصاص دادند,

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی اظهار کرد: خراسان جنوبی دارای شرایط سخت اقلیمی و خشکسالی است به‌گونه‌ای که سطح سفره‌های آب زیرزمینی به شدت اُفت کرده و همچنین بارندگی کم شده و با افزایش دمای کره زمین، تبخیر آب افزایش یافته است.

,

 

,

وی افزود: از بحث‌های کارشناسی این است که آب باران و روان‌آب‌ها را باید نگه‌داشت که این موضوع، با آبخیزداری انجام می‌شود تا روان‌آب‌ها جذب زمین شود و سطح سفره‌های آب زیرزمین افزایش یابد.

,

 

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: در کنار مصرف بهینه آب و انتقال آب به استان، آبخیزداری بهترین کار برای جذب روان‌آب‌ها است که در این خصوص، قبل از تصویب بودجه سال 1397 با آقای لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و اعلام کردم مردم آب برای خوردن ندارند و کمبود آب، موضوعی ملی است و لازم است فکری برای آن اندیشیده شود که راهش آبخیزداری است اما این موضوع، اعتبار می‌خواهد و اعتبار بودجه، کفاف آن را نمی‌دهد.

,

 

,

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی اظهار کرد: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت دو طرح برای آبخیزداری و ضرورت لوله‌کشب آب به روستاها بنویسید که بعد از برگشت به استان، در این خصوص با کارشناسان، طرحی نوشتیم.

,

 

,

وی افزود: کارشناسان اعلام کردند 5 برابرِ کمبود آبی که در سفره‌های زیرزمینی است، به صورت روان‌آب رها شده است.

,

 

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: طرح را به رئیس مجلس شورای اسلامی دادیم که وی بعد از مطالعه، به خدمت مقام معظم رهبری برد و ایشان نیز بعد از مطالعه، دستور فرمودند برای آبخیزداری و لوله‌کشی آب به روستاها مبلغ 500 میلیون دلار از صندوق توسعه ملی پرداخت شود.

,

 

,

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی افزود: این طرح در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید و رسانه‌ها این موضوع را دارای اهمیت فراوان برشمردند و حتی برخی رسانه‌ها اعلام کردند بودجه، چیزی نداشت به جز این 500 میلیون دلاری که برای آبخیزداری در نظر گرفته شد.

,

 

,

بعثت پیامبر اسلام(ص) نقطه عطف تاریخ بشریت

, بعثت پیامبر اسلام(ص) نقطه عطف تاریخ بشریت, بعثت پیامبر اسلام(ص) نقطه عطف تاریخ بشریت,

وی اظهار کرد: بعثت پیامبر اسلام صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم نقطه عطفی در تاریخ بشریت بود و غربی‌ها اذعان می‌کنند تمدن آن‌ها برپایه تمدن اسلامی گذاشته شده است یعنی اگر تمدن اسلامی نبود، پیشرفت‌های امروز نیز نبود.

,

 

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشمندان و بزرگانی مانند ابوعلی‌سینا و ابوریحان‌بیرونی و وجودِ دیگر دانشمندان نشان می‌دهد ریشه جهش علمی در منطقه، بعثت پیامبر اسلامی صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم بود.

,

 

,

اختلاف در منطقه موجب راحتی صهیونیست‌ها است

, اختلاف در منطقه موجب راحتی صهیونیست‌ها است, اختلاف در منطقه موجب راحتی صهیونیست‌ها است,

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی اظهار کرد: اسلام، امانتی در دست ما است اما قدرت‌هایی در دنیا در صدد محو اسلام هستند و آن‌ها با اهل‌سنت و شیعه دوست نیستند بلکه می‌خواهند اسلام را نابود کنند که آن‌ها، صهیونیست‌ها هستند.

,

 

,

وی افزود: ریشه تمام گرفتاری‌های منطقه، صهیونیست‌ها هستند و دشمنانِ اسلام، صهیونیست‌ها را ایجاد کردند تا اسلام را نابود کنند.

,

 

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: در فرمول صهیونیست‌ها، باید منطقه خاورمیانه بهم ریخته باشد و کشورهای اسلامی به جان یکدیگر بیفتند تا آب خوش از گلوی صهیونیست‌ها پایین رود.

,

 

,

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی اظهار کرد: ریشه‌ی داعش، اسلام نیست بلکه ریشه داعش، صهیونیست است و داعش را نباید به اسلام و مذهب خاصی نسبت داد و آبروی مذهب را برد بلکه ریشه داعش، صهیونیست است و مشاهده می‌کنید که مجروحان داعش را در بیمارستان‌های اسرائیل مداوا می‌کنند و نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی، به عیادت آن‌ها می‌رود.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی رحمه‌الله‌علیه فرمودند اسرائیل غده سرطانی است و امروز مشاهده می‌کنید شرِّ صهیونیست‌ها به پاکستان، افغانستان، لیبی، سوریه، عراق و دیگر کشورها رسیده است و می‌خواهند به ما نیز برسانند.

,

 

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: صهیونیست‌ها فقط دنبال این هستند که دنیای اسلام را بهم بریزند و در هرجایی از دنیای اسلام که ثبات وجود دارد، آن‌جا را بهم می‌ریزند تا راحت باشند.

,

 

,

مشروعیت دادن به صهیونیست حکم قتل دنیای اسلام است

, مشروعیت دادن به صهیونیست حکم قتل دنیای اسلام است, مشروعیت دادن به صهیونیست حکم قتل دنیای اسلام است,

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی افزود: بهترین پروژه برای تخریب، دین، مذهب و حزب سیاسی این است که در آن، نفوذی قرار دهند.

,

 

,

وی اظهار کرد: بسیاری از سران کشورهای اسلامی، سرسپرده صهیونیست هستند که در گذشته این موضوع را پنهان داشتند اما اکنون، به صورت آشکار از صهیونیست حمایت می‌کنند و حتی صحبت از مشروعیت رژیم اشغالگر صهیونیستی دارند.

,

 

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر به صهیونیست‌ها مشروعیت دهیم، حکم قتل دنیای اسلام را صادر کردیم.

,

 

,

حجت‌الاسلام و المسلمین افزود: نوع نگاه انقلاب اسلامی نسبت به منطقه و صهیونیست، بسیار عمیق است.

,

 

,

وی اظهار کرد: برخی اعلام می‌کنند مرگ بر آمریکا نگویید و کاری به آمریکا و صهیونیست نداشته باشید اما باید به این افراد گفت مگر مردم کشور مصر با حسنی‌مبارک، مرگ بر آمریکا می‌گفتند که پدرشان را درآوردند؟!

,

 

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: مگر مردم ایران در 28 مرداد مرگ بر آمریکا می‌گفتند که آمریکا علیه مردم کودتا کرد و دولت مصدق را سرنگون کرد؟

,

 

,

غرب تفاوت فرهنگی را برای خودش نقطه پرش می‌داند اما برای ما موجب اختلاف می‌خواهد

, غرب تفاوت فرهنگی را برای خودش نقطه پرش می‌داند اما برای ما موجب اختلاف می‌خواهد, غرب تفاوت فرهنگی را برای خودش نقطه پرش می‌داند اما برای ما موجب اختلاف می‌خواهد,

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی اظهار کرد: تفاوت‌های فرهنگی فراوانی در ایران وجود دارد و شیعه و سنی و کرد و بلوچ و عرب در کنار هم زندگی می‌کنند.

,

 

,

وی افزود: این تفاوت‌های فرهنگی موجب غنای فرهنگی ما شده است.

,

 

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: اروپا از تفاوت‌های فرهنگی به عنوان نقطه پرش نگاه می‌کند اما برای ما می‌خواهند این موضوع را موجب اختلاف قرار دهند اما ملت ایران همواره متحد پشت سر ولایت فقیه ایستاده است.

,

 

,

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی با بیان این‌که مقام معظم رهبری فرمودند اسرائیل 25 سال دیگر را نخواهد دید گفت: در گذشته که مقام معظم رهبری فرموده بودند دشمن شبیخون فرهنگی انجام می‌دهد، این موضوع به فکر هیچ کس نمی‌رسید اما بعد از گذشت چند سال، دادِ رئیس جمهور چین از شبیخون فرهنگی غرب بلند شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه