اخبار داغ

معاملات مسکن قفل شد

معاملات مسکن قفل شد
نایب رئیس اول اتحادیه املاک کشور از قفل شدن معاملات مسکن به دلیل قیمت‌های نامتعارف و غیرواقعی خبر داد و گفت: تا پایان خرداد ماه امسال تغییر و تحول قیمت‌ها در بازار مسکن نخواهیم داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسام عقبابی با اشاره به تغییر و تحول نرخ ارز سال 96 و تاثیر آن بر بازار مسکن اظهار کرد: این اتفاق به خصوص در زمستان پارسال موجب رشد قیمت مسکن شد، به طوریکه در بهمن 96 رشد قیمت‌ها را داشتیم و بانک مرکزی هم اعلام کرد به طور متوسط مسکن در کشور 17 درصد رشد قیمت داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان این‌که دربرخی نقاط حتی بیشتر از این رقم هم افزایش قیمت داشتیم، افزود: در سال 97 علی رغم این‌که نیمه دوم فروردین یک نوسانات در قیمت ارزی به وجود آمد، اما با این حال تاثیر آنچنانی روی مسکن نداشته است.

,

وی با یادآوری این‌که رشد قیمت مسکن پایان سال گذشته صورت گرفت و حتی بیش از ظرفیت نیز بود، تصریح کرد: بعد از عید که امروز یک ماه آن سپری شد تغییر محسوسی در قیمت‌ مسکن نداشته‌ایم.

,

وی رشد قیمت مسکن در زمستان 96 را نامتعارف عنوان کرد و با تاکید بر این‌که این رشد باعث قفل شدن معاملات شد، گفت: با توجه به این‌‌که قیمت‌های مسکن واقعی و حقیقی نیست معاملات به ندرت انجام می‌شود.

,

به گزارش تسنیم، نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک با بیان " تا پایان خرداد ماه امسال تغییر و تحول قیمت‌ها در بازار مسکن نخواهیم داشت" اظهار کرد: بازار مسکن تا آخر بهار امسال با ثبات خواهد بود و پیش‌بینی می‌شود از ابتدای تیرماه حجم معاملات افزایش یافته و تا پایان تابستان تداوم داشته باشد.

,

عقبایی با اشاره به این‌که میزان افزایش قیمت‌ها در نیمه نخست امسال در شهرهای بزرگ در حد تورم است و در شهرهای کوچک ظرفیت افزایش قیمت وجود ندارد، افزود: چنانچه اواخر سال گذشته رشد قیمت‌های مسکن را نداشتیم، ممکن بود امسال نرخ‌ها بیشتر از تورم افزایش یابد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه