اخبار داغ

خرید از کالای ایرانی و رفع مشکل بیکاری جوانان معنای شعار مرگ بر آمریکاست

خرید از کالای ایرانی و رفع مشکل بیکاری جوانان معنای شعار مرگ بر آمریکاست
جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس گفت: جنگ اقتصادی یعنی یک کارگر بیکار ایرانی و احیای تولید ملی نیازمند اصلاح الگوی مصرف، الگوی تولید و پیاده سازی فناوری‌های روز است و خرید کالای خارجی به معنای ایجاد اشتغال برای کارگران خارجی و به هم آن اندازه بیکاری جوانان ایرانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر، حسین حبیبی جانشین فرمانده سپاه شهرستان قدس در گفت وگو با خبرنگار سرویس اجتماعی قدس خبر، ضمن تبریک میلاد امام حسین(ع) گفت: روز سوم ماه شعبان که مصادف با ولادت امام حسین (ع) است به عنوان روز پاسدار نامگذاری شده و پاسداران باید افتخار کنند که این روز بهترین و مناسب‌ترین روز برای این عنوان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قدس خبر, قدس خبر,

وی با اشاره به اهمیت تشکیل سپاه افزود: سپاه پاسداران به تناسب ضرورت نقش بسیار مهم و همه جانبه ای را در عرصه های مهم و مورد نیاز کشور ایفا نموده و این جمله از امام (ره) که فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود گویای اعتماد و اعتقاد ایشان به این نهاد انقلابی می باشد.

,

وی بیان کرد: امروز بسیاری از آن پاسداران شهید شده اند، بسیاری جانباز شده اند، بسیاری هم در همین نهادهای نظامی و انتظامی - سپاه و  امثال اینها - و یا بعضی نهادهای دیگر هستند و مشغولند. عنوان پاسدار، برای انقلاب و اسلام ماند و افراد عوض میشوند؛ اما عنوان مثل یک اعتبار و یک تاج کرامت، میماند. هر کسی در زیر آن قرار گرفت، کرامت پیدا میکند. عنوان مهم است. خوب است که خودمان را با این عنوان، معنون کنیم.

, پاسدار, پاسدار,

حبیبی خاطرنشان کرد: وقتی همه مردم عاشق شهید همت، شهید باکری، شهید خرازی و دیگر شهدا هستند به این دلیل است که شهیدان بیشترین شبهاتشان به سیره و منش ائمه اطهار علیه الاسلام را  داشتند و دست های شهید مانند دست حضرت ابوالفضل (ع) و سر مانند امام حسین (ع) قطع شد و سرانجام نیز مانند مولای خود مظلومانه به شهادت رسیدند.

,

جانشین فرمانده سپاه شهرستان قدس عنوان کرد: پیکر بسیاری از شهدای جنگ تحمیلی هنوز برنگشته است و پنج سال پس از پایان جنگ کار تفحص در کانال کمیل آغاز شد، پیکرهای شهدا یکی پس از دیگری پیدا شدند اما از ابراهیم خبری نبود. مدتی بعد یکی از رفقای ابراهیم برای بازدید به فکه آمد و ایشان گفتند زیاد دنبال ابراهیم نگردید چون او می خواست گمنام باشد.

,

وی گفت: شهید دهه هفتادی که در قهرمانانه در مقابل ظلم ایستادگی کرد، شهید محسن حججی نه تنها نماینده شهدای مدافع حرم، بلکه نماینده بخش وسیعی از نسل جوانان پس از انقلاب است. حججی با شجاعتش پیام‌ روشنی را به دنیا مخابره کرد. محسن به همه نشان داد جوان‌های دهه شصتی و هفتادی از چه قدرتی برخوردارند. شجاعت این جوانان در مقابله با دشمنان و تحمل سختی‌ها کم از جوانان دفاع مقدس ندارد. آنها که حماسه‌سازی رزمندگان دفاع مقدس را به خاطر دارند، به خوبی می‌فهمند نسل امروز در خلق حماسه چیزی کم ندارد.

,

حبیبی افزود: سر بریدن ۱۸ پاسدار انقلاب اسلامی در شهر پاوه توسط ضد انقلاب وابسته به آمریکا و صهیونیسم انجام شد و بسیار شهید برای این انقلاب داده شده است و امروز هم به لطف خداوند پاسداران و همسگران با جانفشانی در نقاط مختلف به تاسی از امام شهدا در حال دفاع از مردم و آرمان های این نظام و انقلاب هستند.

,

وی با اشاره فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جنگ اقتصادی گفت: امروز شهرهای ما مورد حملات بمباران های کالاهای خارجی است و امروز دشمن روی اقتصاد کشور ما متمرکز شده، از نظر دشمن، اقتصاد کشور یک نقطه‌ی ضعفی است که او میتواند با تکیه‌ی بر آن نقطه‌ی ضعف، مقاصد سوء خودش را در مورد کشور عزیز ما و در مورد جمهوری اسلامی اعمال بکند، باید روی اقتصاد کار کرد.

,

حبیبی تصریح کرد: منظور از جنگ اقتصادی یعنی یک کارگر بیکار ایرانی و احیای تولید ملی نیازمند اصلاح الگوی مصرف، الگوی تولید و پیاده سازی فناوری‌های روز است و خرید کالای خارجی به معنای ایجاد اشتغال برای کارگران خارجی و به هم آن اندازه بیکاری جوانان ایرانی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه