اخبار داغ

آمار و ارقام اشتغالی و عمرانی نوبخت

آمار و ارقام اشتغالی و عمرانی نوبخت
معاون رئیس جمهور در مازندران گفت: دولت امسال برای اجرای طرح‌های عمرانی ۱۲۶ هزار میلیارد تومان هزینه خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در محل اجرای سد هراز گفت: دولت در سال 96 بیش از 50 هزار میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی هزینه کرد که سبب شد میزان سرمایه‌گذاری کشور در مقایسه با سال 95 یک و نیم درصد افزایش داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

محمد باقر نوبخت افزود: از این رقم 42 هزار میلیارد تومان برای طرح های عمرانی از خزانه دولت، 1200 میلیارد تومان از محل مدیریت بحران و 6 هزار و 300 میلیارد تومان برای مهار آب های مرزی از محل صندوق توسعه ملی هزینه شد.

,

سخنگوی دولت گفت: دولت در سال 96، 320 هزار میلیارد تومان در اعتبارات هزینه ای و اعتبارات تملک دارایی عملکرد و هزینه داشت که 13 درصد نسبت به سال 95 افزایش داشت.

,

وی با بیان اینکه نظام بانکی نیز پارسال 18 هزار میلیارد تومان تسهیلات به 26 هزار بنگاه اقتصادی داد، افزود: این میزان امسال به 73 هزار و 400 میلیون تومان افزایش یافت.

,

معاون رئیس جمهور در موضوع اشتغال نیز گفت: 836 هزار نفر پارسال به جمعیت فعال کشور اضافه شدند که از این تعداد 819 هزار نفر مشغول به کار شدند.

,

نوبخت با بیان اینکه با اشتغال این افراد نرخ بیکاری از 3/12 به 1/12کاهش یافت، افزود: 3 میلیون و 200 هزار نفر در کشور هنوز بیکار هستند که باید امسال تدبیری برای اشتغال آنها اندیشده شود.

,

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: توسعه در کشور امکان ناپذیر است، مگر اینکه هر استان سهمی در منطقه خود داشته باشد، به همین دلیل مسئولان استان ها باید از سیاست های عمومی و کلی کشور آگاه و سهم خود را مطلع باشند.

,

محمد باقر نوبخت برای انجام سفر یک روزه عصر پنج شنبه به مازندران سفر کرد.

,

بازدید از مراحل اجرای سد هراز و جاده جایگزین محور هراز از برنامه های سفر معاون رئیس جمهور به استان بود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه