اخبار داغ

دو تصادف خونین در سیستان و بلوچستان

دو تصادف خونین در سیستان و بلوچستان
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: قاچاق انسان در مسیر خاش به ایرانشهر، ۱۰ مجروح برجای گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: قاچاق انسان در مسیر خاش به ایرانشهر، ۱۰ مجروح برجای گذاشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

فریبرز راشدی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: ساعاتی قبل در پی واژگونی یک خودروی سواری پژو ۴۰۵ حامل اتباع بیگانه غیرمجاز در محور خاش به ایرانشهر، در محدوده ۵۵ کیلومتری جاده خاش، ۱۰ نفر مجروح شدند.

,

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی زاهدان با اشاره به اینکه علت این حادثه توسط پلیس راه سیستان و بلوچستان در حال بررسی است، افزود: همه مجروحین این حادثه بلافاصله توسط ۳ دستگاه آمبولانس به بیمارستان «امام خمینی» شهرستان خاش منتقل شدند.

,

 

,

 

,

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی ایرانشهر خبر داد:
۳ کشته و ۵ مجروح بر اثر حادثه رانندگی در جنوب سیستان و بلوچستان

,
,

 رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر گفت: حادثه رانندگی در مسیر ایرانشهر به مهرستان، ۳ کشته و ۵ مجروح برجای گذاشت.

,

محمود رضا ناصح در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: ساعاتی قبل بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری سمند با یک دستگاه خودروی پراید در محور ایرانشهر به مهرستان حوالی «ابتر»، ۳ نفر کشته و ۵ نفر مجروح شدند.

,

وی با اشاره به اینکه پس از این حادثه بلافاصله ۳ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند، افزود: همه مجروحین این حادثه بلافاصله توسط آمبولانس های اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

,

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر خاطرنشان کرد: علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس در دست بررسی است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه