اخبار داغ

زنگ خطری که شنیده نمی شود؛

فروش آزادانه پان کراک و ناس زیر چتر مسئولان بهداشتی/ تکدی گری حاصل عدم توجه به معیشت مردم!

فروش آزادانه پان کراک و ناس زیر چتر مسئولان بهداشتی/ تکدی گری حاصل عدم توجه به معیشت مردم!
در پی غفلت برخی از مسئولان از یک سو فروش آزادانه پان کراک و ناس و از سوی دیگر فعالیت متدکیان در سطح کلان شهر زاهدان عاملی شده تا چهره مرکز استان سیستان و بلوچستان در دید هر بیننده ای کریح و زشت باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، هر جامعه ای بخش های مختلفی به مثل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و غیره را دارا می باشد که اگر یکی از این بخش ها دارای مشکل باشد، آن جامعه نمی تواند به درستی روند توسعه ای خود را دنبال کند، در کلان شهر زاهدان نیز بخش های بهداشتی و اجتماعی به یک بیماری مبتلا شده و تاکنون مسئولان نتوانستند برای این دو بخش داروی مناسبی بیابند و براین اساس روند توسعه در این خطه با کندی رو به جلو قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
در حوزه بهداشتی وجود فراوان مواد دخانی «پان کراک، ناس» و عدم رسیدگی به وضعیت بهداشتی مردم به مثل جمع آوری زباله ها در برخی مناطق، عدم پاکسازی مسیرهای انتقال آبهای سطحی، تردد آزادانه دام های سبک، خاکی بودن مسیرها و غیره از جمله مسائلی است که سلامت شهروندان را به خطر انداخته و متاسفانه تعداد قابل توجهی از جوانان نیز به مواد دخانی کشیده شده اند.
,
                                                                                                                                                  
, ,

با توجه به عدم نظارت و برخورد مناسب با فروشندگان و عرضه کنندگان این مواد دخانی و عدم توجه و رسیدگی شهرداری به مسائلی که جزو وظایف ذاتی آنها بوده و اقدامی در آن موارد صورت نمی گیرد و دیگر مسائل از این دست باعث شده تا سلامت شهروندان در معرض خطر قرار داشته باشد.
,
,
در حوزه اجتماعی وجود متکدیان، کارتن خوابها، معتادین در بیشتر نقاط کلان شهر زاهدان از مهمترین بخش های مشکلات حوزه اجتماعی در این کلان شهر محسوب می شود اما دیگرنقاط این بخش نیز دارای اشکالاتی است که توجه بیشتر مسئولان را می طلبد.
,
این دو مسئله عدم تلاش مسئولان شهرداری را به نمایش می گذارد چرا که بیشترین وظایف هر دو بخش در حوزه شهرداری قرار دارد.
,
                                                                                                                                                 
, ,

گاها متکدیان، معتادان و افراد کارتن خواب به تعداد محدود جمع آوری می شوند و همان شب یا پس از نگهداری یک شبانه روز باز آنها در سطح شهر دیده می شوند و هر روز نیز بر تعدادشان افزوده می شود و کسی هم در این بین پاسخگو نیست.
پایگاه خبری عصرهامون، آمادگی خود را برای دریافت هرگونه مطلب در راستای اطلاع رسانی به آحاد مردم جامعه از سوی نهادهای مربوطه به خصوص شهرداری اعلام می دارد.

انتهای پیام/
,
,
, عصرهامون,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه