اخبار داغ

خروج از بن بست بیکاری در گرو افتتاح 625 طرح نیمه تمام در البرز/ ثبت نام 36 هزار جویای کار در سامانه کاریابی البرز

خروج از بن بست بیکاری در گرو افتتاح 625 طرح نیمه تمام در البرز/ ثبت نام 36 هزار جویای کار در سامانه کاریابی البرز
اجرای طرح های اشتغال زایی یکی از اقداماتی است که دولت می تواند در راستای راهبرد اقتصادی سال جدید و کمک به اقتصاد نابسامان کشور در دستور کار قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتر یک; «حمایت از کالای ایرانی»، این شعاری بود که رهبر معظم انقلاب آن را به عنوان راهبرد سال 97 برای دولت و ملت انتخاب کردند و عموم مردم و مسئولین را به حمایت از تولید ملی فراخواندند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتر یک;,

اجرای طرح های اشتغال زایی یکی از اقداماتی است که دولت می تواند در راستای راهبرد اقتصادی سال جدید به اقتصاد نابسامان کشور کمک کرده و منجر به پایداری درآمدها بدون وابستگی به به استکبار شود.

,

مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان، روز گذشته در کارگروه اشتغال البرز با اشاره به اینکه اجرای 87 طرح اشتغال زایی در سال 97 در دستور کار این دستگاه قرار گرفته است می گوید: 67 میلیارد تومان برای اجرای این طرح ها سرمایه گذاری شده و در حال حاضر 886 هزار نفر در استان فعال هستند.

,

اسماعیل خلیلی با اشاره به وجود 91 هزار بیکار در استان البرز افززود: از 886 هزار جمعیت فعال استان 775 هزار نفر را شاغلان تشکیل می دهند و 36 هزار جویای کار تا کنون در سامانه کاریابی استان البرز ثبت نام کرده اند.

,

وی رسیدن به نرخ تک رقمی بیکاری معادل 9 درصد را اشتغال زایی 12 هزار و 996 نفر دانست و اظهار داشت: نرخ بیکاری البرز 10.4 درصد است و از جمعیت 3 میلیون نفری استان البرز 866 هزار نفر آنان جمعیت فعال یا در سن اشتغال هستند.

,

بیکاری

, بیکاری,

و اما رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز از ایجاد 20 هزار و 922 شغل در بخش صنعت در سال 96 اشاره کرده و می گوید: در حال حاضر 625 طرح نیمه تمام با پیشرفت بالای 60 درصد در حوزه صنعت، معدن و تجارت استان وجود دارد که در صورت تکمیل، سهم بسزایی در ایجاد اشتغال خواهد داشت.

,

ایرج موفق به رتبه دوم البرز در کشور در سال 96 در راستای نوسازی و بازسازی واحدهای تولیدی با 127 میلیارد تومان اعتبار اشاره کرد و افزود: البرز اکنون با پرداخت 780 میلیارد تومان تسهیلات رونق اقتصادی حائز رتبه اول کشور است.

,

بیکاری

, بیکاری,

و اما محمد علی نجفی استاندار البرز به ایجاد 53 هزار فرصت شغلی در در 6 ماه دوم سال 96 اشاره کرده و می گوید: هدف دستگاه های اجرایی استان رسیدن البرز به نرخ بیکاری کمتر از 10 درصد است چرا که استان با برنامه ریزی صحیح می تواند از موقعیت های خود در راستای اشتغال بهره برداری لازم را داشته باشد.

,

آنچه مسلم است حمایت از کالای ایرانی در گرو ایجاد اشتغال برای جوانان و شکست کمر غول بیکاری است، دغدغه ای که علاوه بر رونق اقتصادی می تواند بسیاری از آسیب های اجتماعی و آفات موجود در جامعه را به حداقل برساند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه