اخبار داغ

جانشین ستاد مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد:

بخش دیگری از بقایای پیکر جانباختگان سانحه ATR پیدا شد/تیم های امدادی سه استان در حال ادامه عملیات جست و جو هستند

بخش دیگری از بقایای پیکر جانباختگان سانحه ATR پیدا شد/تیم های امدادی سه استان در حال ادامه عملیات جست و جو هستند
عزیز فیلی با اشاره به اینکه بخش دیگری از بقایای پیکر جانباختگان هواپیمای ATR کشف شده است گفت:هم اینک گروهای عملیاتی از استان های فارس، آذربایجان غربی و همچنین کهگیلویه و بویراحمد در منطقه سقوط هواپیما حضور دارند و عملیات را ادامه می دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس بیش از دو ماه از سقوط هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج در ارتفاعات دنا می گذرد و همچنان نیروهای عملیاتی در حال جست و جو برای یافتن بقایایی از پیکرهای جانباختگان این سانحه هوایی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

به گفته مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای سانحه تاکنون 209 بافت انسانی به این اداره تحویل داده شده است که تا کنون در دو مرحله تعداد 19 پیکر شرایط تحویل به خانواده ها را داشته اند که این شرایط مبتنی بر تکمیل حداکثری بافت های انسانی یک پیکر بوده است.

,

جانشین ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد نیز در گفت و گوی اختصاصی با صبح زاگرس از ادامه عملیات جست و جو خبر داد.

, صبح زاگرس,

عزیز فیلی با بیان اینکه در روز های گذشته عملیات به هیچ عنوان متوقف نشده است گفت: با توجه به اینکه شرایط جوی در روزهای اخیر مناسب بوده است ، تیم های عملیاتی در محل سانحه حضور دارند و چند شب را در آن جا مانده اند .

,

وی افزود: در جست و جوهای روزهای اخیر چند بافت دیگر از پیکر جانباختگان پیدا شده است که امروز به پایین منتقل می شود .

,

جانشین ستاد مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: هم اینک گروهای عملیاتی از استان های فارس، آذربایجان غربی و همچنین کهگیلویه و بویراحمد در منطقه سقوط هواپیما حضور دارند و عملیات را ادامه می دهند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه