اخبار داغ

به مناسبت هفته سلامت،

همایش دوچرخه سواری در خرمدره برگزار شد/ حضور کهن سالان و خردسالان در این مراسم+عکس و حاشیه ها

همایش دوچرخه سواری در خرمدره برگزار شد/ حضور کهن سالان و خردسالان در این مراسم+عکس و حاشیه ها
به مناسبت هفته سلامت همایش دوچرخه سواری در خرمدره برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض سحر،به مناسبت هفته سلامت همایش دوچرخه سواری آقایان در خرمدره برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نبض سحر,

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری شهرستان خرم دره در دومین همایش دو چرخه سواری این شهرستان به مناسبت هفته سلامت و جوان با تأکید بر ضرورت تأمین زیرساخت‌های شهری ویژه مسیر دوچرخه‌سواری از طرف شهرداری در راستای ایجاد فضاهای ورزشی و با نشاط برای مردم تا بتوانند در محیط و فضایی خوبی برای ورزش و پیاده روی داشته باشند.

,

بهمن عشائری از اهدا ۵ دستگاه دوچرخه به شرکت کنندگان همایش در راستای ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری خبر داد و افزود: در این همایش به ۵ نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه دوچرخه اهدا شد.
در پایان این همایش از دوچرخه‌سوارن برگزیده با اهدای جوایزی تقدیر شد و همچنین دو دستگاه دوچرخه از طرف مرتضی صالحی نژاد عضو شورای شهر و دو دستگاه هیئت دوچرخه‌سواری  و یک دستگاه از طرف شبکه بهداشت شهرستان که به قید قرعه به شرکت‌کنندگان اهداء شد.

,
,

 

,

 

,

حاشیه ها:

,

در این برنامه حضور کهن سالان با دوچرخه های قدیمی و خردسالان و نوجوانان خیلی چشمگیر بود.

,

در هنگام قرعه کشی   یک دختر بچه به اشتباه برای دریافت جایزه مراجعه کرد که برای اینکه این دختر بچه ناراحت نشود مرتضی صالحی نژاد عضو شورای شهر هزینه یک دوچرخه دیگر را متقبل شد که قرار بود ۴ دوچرخه اهدا شود ، ۵ دوچرخه اهدا شد.

,

در انتهای این همایش به مسن ترین و کم سن وسال ترین  دوچرخه سواران  نیز جوایزی اهدا شد.

,

 

,

, , , , , , , , , , , , ,

 

,

 

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه