اخبار داغ

آیت الله موحدی کرمانی:

حکومت نیرومند و قوی اسلامی در برابر طاغوت زمان خود می ایستد/ عربستان ننگ جهان اسلام است

حکومت نیرومند و قوی اسلامی در برابر طاغوت زمان خود می ایستد/ عربستان ننگ جهان اسلام است
آیت الله موحدی کرمانی با بیان اینکه ویژگی حکومت قدرتمند، نیرومند و قوی اسلامی این است که در برابر طاغوت و شاه زمان خود بایستد،گفت: حتی مردم در زمانی که حکومت اسلامی تشکیل نشده بود نیز ایستادند و امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری نیز ایستاند و خوشبختانه به پیروزی رسیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله محمد علی موحدی کرمانی امام جمعه موقت تهران در گفتگو با راه آرمان ؛ ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه با بیان اینکه وجود مقدس امام حسین علیه السلام الگویی برای فضائل فراوانی می باشد که ما باید از آنها پیروی کنیم، اظهار کرد: مقاومت سیدالشهداء علیه السلام در برابر ظلم و طاغوت به ما یاد می دهد که به هر قیمتی این مقاومت تمام شود نباید به  هیچ عنوان تسلیم طاغوت شویم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

نماینده مردم کرمان در دوره چهارم مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: همانگونه که اباعبدالله الحسین علیه السلام تمامی هزینه ها را در این زمینه پذیرفتند و نه فقط جان خود را بلکه جان اصحاب و اهل بیت خود را در این راستا دادند و تمام مصیبت هایی که می توان تصور کند این امام همام آن را تحمل کردند و زیر بار طاغوت نرفتند؛ چرا که یزید می خواست به حضرت خلافت را تحمیل کند و بیان می کرد که باید با من بیعت کنید و حضرت به هیچ وجه این معنا را نپذیرفتند و این مسئله درسی برای ما و به ویژه حکومت اسلامی  است.

,

آیت الله موحدی کرمانی با بیان اینکه ویژگی حکومت قدرتمند، نیرومند و قوی این است که در برابر طاغوت و شاه زمان خود  بایستد، ابراز کرد: حتی مردم در زمانی که حکومت اسلامی تشکیل نشده بود نیز ایستادند و امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری نیز ایستاند و خوسشبختانه به پیروزی رسیدند.

,

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: مسئله امروز نیز همین است و مسیر مقام معظم رهبری همان مسیر و مشی امام راحل، قرآن و سخنان امام حسین علیه السلام می باشد و از طاغوت جز ظلم و خون ریزی انتظاری نمی رود و فقط می توانند موشک بزنند ،آدم بکشند و خونریزی به پا کنند و از ظالم حمایت کنند  و مظلوم کشی و کودک کشی کنند.

,

آیت الله موحدی کرمانی با تأکید بر اینکه  طاغوتیان دست بردار نیستند، بیان کرد: ما نیز نباید از کار خودمان دست بر داریم و تسلیم نخواهیم شد و زیر بار ظلم نخواهیم رفت و این مسئله بسیار مهمی است که بشریت باید به این معنا پی ببرد و ایران در این زمینه سرافراز است.

,

وی با اشاره به مطلب فوق گفت: ولی بسیاری از کشورها حتی کشورهایی که اسم اسلام را بر خود گذاشته اند ؛نه تنها در برابر کفر، شرک و طاغوت مقاومت نمی کنند؛ بلکه با آنان همراه و همگام هستند  که نمونه بارز این مسئله را می توان به  عربستان اشاره کرد .

,

نماینده مردم کرمان در دوره چهارم مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: عربستان اسم اسلام را بر خود گذاشته در حالی که این دولت ننگ جهان اسلام است و  کاملا تسلیم آمریکا می باشد و دست در دست اسرائیل دارد؛ این مسائل است که ضربه به جهان اسلام می زند و باید جهان اسلام را بیدار کرد؛ انجام این کار مشکل است چرا که آنان  تسلیم هوای نفس هستند.

,

آیت الله موحدی کرمانی در پایان خاطر نشان کرد: این الگو را باید در وجود خودمان حفظ و تقویت کنیم و الحمدالله حکومت ما بر اساس ولایت فقیه در مسئله یعنی مقاومت در برابر طاغوت کاملا موفق است.

,

انتهای پیام/م

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه