اخبار داغ

دست‌های خالی روحانی در تبریز؛

افتتاح پروژه‌های شهرداری و بخش خصوصی! سهم دولت در آذربایجان‌شرقی چیست؟

افتتاح پروژه‌های شهرداری و بخش خصوصی! سهم دولت در آذربایجان‌شرقی چیست؟
روحانی در قالب سفر استانی بعد از دو سال به تبریز می‌آید و در این 24 ماه دولت‌مردان پروژه‌ای برای عرضه نداشته‌اند که بخشی از آن به سوءمدیریت جبارزاده در جذب اعتبار بر می‌گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، حجت‌الاسلام حسن روحانی روز سه‌شنبه برای حضور در مراسم افتتاحیه‌ی تبریز 2018 و در قالب اولین سفر استانی‌اش به آذربایجان‌شرقی در دولت دوازدهم به تبریز می‌آید تا ضمن افتتاح مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز، در جمع مردم سخنرانی و دیدارهایی با نخبگان و اصحاب رسانه استان داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

آنچه که در سفر ریاست‌جمهوری بیش از هر چیز دیگری به چشم می‌خورد فقدان پروژه‌های دولتی جهت افتتاح است به‌طوریکه طبق اذعان استاندار آذربایجان‌شرقی پروژه‌هایی که در آستانه بهره‌برداری می‌باشند قریب به‌اتفاق متعلق به شهرداری تبریز و بخش‌های خصوصی است.

,

شاید به همین دلیل نیز زرق و برق پروژه‌ها تقلیل یافته تا رئیس‌جمهور در سفر خود به تبریز با حضور در بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان از کتاب «دوز یازاق، دوز اوخویاق» رونمایی نماید.

,

در دست دولت پروژه‌ای برای افتتاح نیست اما امید است حداقل پروژه‌های نیمه‌تمامی همچون اتوبان تبریز-سهند را به سرانجام برسانند و یا وعده‌ی احداث اتوبان تبریز-بازرگان را محقق کنند تا در دومین سفر استانی رئیس‌جمهور در اواخر دولت دوازدهم، نگاهِ مسئولان به شهرداری تبریز و پروژه‌هایش نباشد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه