اخبار داغ

از صبح امروز؛

سفره خالی کارگران فولاد ارومیه مقابل استانداری آذربایجان‌غربی پهن شد

سفره خالی کارگران فولاد ارومیه مقابل استانداری آذربایجان‌غربی پهن شد
کارگران گروه صنعتی فولاد ارومیه در اعتراض به معوقات یکساله حقوق خود، ضمن تجمع دوباره مقابل استانداری آذربایجان‌غربی سفره خالی خود را در کنار خیابان پهن کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، کارگران گروه صنعتی فولاد ارومیه که اکنون یک سال از وعده‌های رنگارنگ مسئولین در خصوص پرداخت معوقاتشان می‌گذرد، از صبح امروز مقابل استانداری آذربایجان‌غربی تجمع کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

این تجمع که در ادامه اعتراضات مختلف کارگران نسبت به بی توجهی مسئولین نهادها و سازمان‌های مختلف انجام می‌شود، پس از گذشت مدتی از وعده استاندار در خصوص حل مشکلاتشان انجام می‌شود و تفاوت جدی با دیگر اعتراضات و تجمعات آن‌ها دارد.

,

در تجمع امروز، کارگان گروه فولاد علاوه بر نوشته همیشگی که در مقابل ساختمان استانداری به نمایش عموم گذارده‌اند، سفره‌ای را در کنار خیابان پهن کرده‌اند که نشانگر خالی بودن دستان آن‌ها و نیز نبود مایحتاج اولیه زندگی برای گذران روزگار می‌باشد.

,

کارگران گروه صنعتی فولاد ارومیه، اکنون حدود هشت ماه است که در مقابل سازمان‌های مختلف مرتبط با امور کارگران از جمله اداره کار، خانه کارگر، استانداری و دفاتر نمایندگان مردم در مجلس تجمع دارند ولی نتیجه این تجمعات جز وع ده‌های پوچ و توخالی مسئولین و کم‌رنگ شدن این وعده‌ها در سایه سیاست بازی نبوده است.

,

حال باید منتظر ماند و دید که آیا استاندار آذربایجان‌غربی و مسئولین مرتبط با صنعت استان که شعار همیشگی‌اش یافتن سرمایه‌گذار برای حل مشکلات واحدهای تولیدی بوده است، امروز و پس از مشاهده این تصاویر دردناک چه تدبیری برای حل معضل واحد تولیدی فولاد ارومیه خواهند داشت.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه