اخبار داغ

به‌مناسبت روز جانباز صورت گرفت؛

مزار شهدای قرچک گلباران شد

مزار شهدای قرچک گلباران شد
همزمان با روز جانباز مزار شهدای شهرستان قرچک با حضور مسئولان ادرات و نهادها غبارروبی و گلباران شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از قرچک آنلاین ؛ پیش از ظهر امروز به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس علیه‌السلام و روز جانباز مزار شهدای شهرستان قرچک گلباران شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین ؛ , قرچک آنلاین ؛ , قرچک آنلاین,

در این آیین معنوی فرماندار، امام جمعه،جمعی از مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران قرچک حضور داشتند.

,

حاضران در این آیین پس از قرائت فاتحه با نثار گل، از مقام شامخ شهیدان تجلیل کرده و یاد و خاطره دلاورمردی‌ها، رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدای این شهرستان را گرامی داشتند.

,

 

,

حجت اله اسماعیلی، امام جمعه قرچک با تشریح جایگاه شهید در قرآن کریم اظهار داشت: شهدا در قرآن کریم کسانی هستند که درجه والایی دارند و رستگار هستند ضمن این‌که قرآن کریم در آیه‌ای دیگر می‌فرماید «هرگز گمان نبرید، شهدا مرده‌اند بلکه آن‌ها زنده‌اند و نزد خداوند روزی دارند» و در واقع شهید از دید قرآن و مکتب اسلام شخصیتی والا دارد که همه با دیده احترام به ایشان می‌نگرند.

,

وی گفت: خدمت شهید قابل مقایسه نیست. شهدا در همه زمان‌ها خدمت بزرگی کرده‌اند زیرا شهید برای جامعه همچون شمعی است که می‌سوزد و از سوختن او، جامعه روشن مانده است.

,

امام جمعه قرچک خاطرنشان کرد: اگر شهدا نبودند انقلاب اسلامی وجود نداشت و اگر هم بود، معلوم نبود چگونه انقلابی باشد. در حقیقت هویت انقلابی و امنیت امروز خود را مدیون تمام شهدا هستیم و برای درک این امنیت، کافی است نگاهی به وضعیت خاورمیانه بیاندازیم و به یاد بیاوریم، امنیت ایران از خون شهدا است.

,

 

,

حجت‌الاسلام اسماعیلی افزود: شهدا رفتند و برای ما امنیت، آسایش و سعادت را به ارمغان آوردند و امروز همه ما مدیون آنان هستیم، فرهنگ شهادت، کشور ما را در مقابل دشمنان بیمه کرده است.

,

وی با بیان این‌که شهدا آرمان‌هایی بزرگ داشته و در راه این آرمان‌ها، از جان و مال و آبروی خود گذشتند، اظهار داشت: ما هیچ‌وقت نخواهیم گذاشت این آرمان‌ها پایمال شود و همواره راهرو صراط مستقیمی که شهدا ترسیم کرده‌اند که همانا مطیع محض ولایت و استکبار ستیزی است، خواهیم بود.

,

امام جمعه قرجک در پایان گفت: امروز آمده این در محضر شهدا هم پیمان شویم که با کوشش و تلاشی مضاعف در رفع مشکلات مردم گام برداریم چراکه امثال چنین مردمی را در هیچ جای دنیا نمی‌توان یافت.

,

انتهای پیام/*

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه