اخبار داغ

به مناسبت روز جانباز؛

طرح «علمداران حماسه» در قرچک اجرا شد

طرح «علمداران حماسه» در قرچک اجرا شد
با برگزاری طرح علمداران حماسه از جانبازان شهرستان قرچک تجلیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قرچک آنلاین;به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز طرح علمداران حماسه در قرچک اجرا شد.
در این طرح امام جمعه ، معاون سیاسی فرماندار، معاون فرهنگی بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان های استان تهران و رئیس بنیاد شهید شهرستان قرچک در منازل 9 جانباز دوران دفاع مقدس حضور یافته و از آنها تجلیل کردند.
امیر مرادی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران در حاشیه اجرای این طرح اظهار داشت: این دیدارها با هدف گرامیداشت یاد و خاطره و جانفشانی های شهدا و جانبازان سرافراز شهرستان انجام می شود.
وی تصریح کرد: طرح حماسه علمداران فرصتی ارزشمند برای تجلیل و تکریم از جانبازان و پاسداشت مجاهدت های مثال زدنی آنان در دوران هشت سال دفاع مقدس است.
مرادی با تاکید بر این که برنامه های دیدار مسوولان با خانواده های جانبازان موجب تقویت روحیه آنان می شود، بیان کرد: جانبازان جلوه های ایثار، نمادهای استقامت و صبر هستند تا ما جلوه عملی این مفاهیم را درک کنیم
وی تصریح کرد: شهرستان قرچک ۷۵۰ جانباز دارد که در این طرح بصورت نمادین از سه جانباز و آزاده سرافراز با نام های سعید ابادیان جانباز ۳۵ درصد،اردشیر لاله ۲۵ درصد دیدار بعمل آمد و به لوح سپاس و هدایایی اهدا گردید.
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: طرح علمداران یکی از موفق ترین طرح های اجرایی است که میتواند در برداشته شدن برخی مشکلات حماسه افرینان ایران اسلامی ارائه خدمت کند.
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین;, قرچک آنلاین,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه