اخبار داغ

مدیر طرح و برنامه و تدوین شورای فرهنگی اجتماعی زنان:

پیام رسان های داخلی از لحاظ فرهنگی و اقتصادی به صرفه تر هستند/ اجرایی شدن فرهنگ و زبان فارسی در پیام رسان های داخلی راحت تر است

پیام رسان های داخلی از لحاظ فرهنگی و اقتصادی به صرفه تر هستند/ اجرایی شدن فرهنگ و زبان فارسی در پیام رسان های داخلی راحت تر است
مدیر طرح و برنامه و تدوین شورای فرهنگی اجتماعی زنان گفت : هم اکنون جوانان ایرانی توانسته اند تعدادی پیام رسان داخلی تولید کنند که از لحاظ فرهنگی و اقتصادی برای ما به صرفه تر است و این که جوانان ما توانسته اند پیام رسان داخلی تولید کنند و ما بر روی پای خود بایستیم بسیار لذت بخش است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرشته روح افزا مدیر طرح و برنامه و تدوین شورای فرهنگی اجتماعی زنان در گفتگو با کرمان۱۴۰۰ در رابطه با ضرورت تقویت پیام رسان های داخلی اظهار داشت : اکنون پیام رسان های داخلی خوب فعال شده اند  و در حال بروز رسانی و بالا بردن  ظرفیت های خود می باشند و تقریبا نواقص خود را برطرف کرده و مشغول به فعالیت هستند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرشته روح افزا مدیر طرح و برنامه و تدوین شورای فرهنگی اجتماعی زنان در گفتگو با , کرمان۱۴۰۰, کرمان۱۴۰۰,  در رابطه با ضرورت تقویت پیام رسان های داخلی اظهار داشت : اکنون پیام رسان های داخلی خوب فعال شده اند  و در حال بروز رسانی و بالا بردن  ظرفیت های خود می باشند و تقریبا نواقص خود را برطرف کرده و مشغول به فعالیت هستند .,  ,

وی گفت : پیام رسان های داخلی از لحاظ فرهنگی و اقتصادی بر پیام رسان های خارجی برتری دارند حال اگر افراد در  پیام رسان های داخلی حضور داشته باشند از لحاظ اقتصادی ارزی از کشور خارج نمی شود و بسیار مفید است .

,

مدیر طرح و برنامه و تدوین شورای فرهنگی اجتماعی زنان خاطر نشان کرد : استفاده از پیام رسان های داخلی از لحاظ فرهنگی سبب می شود که دیگر غربی ها نتوانند همانند تلگرام از موقعیت و نقاط ضعف و قوت ما باخبر شوند و ما را به سمت و سویی که خودشان دوست دارند هدایت کنند .

, مدیر طرح و برنامه و تدوین شورای فرهنگی اجتماعی زنان,

روح افزا با بیان این که امکان اجرایی کردن حفظ فرهنگ و زبان فارسی در پیام رسان های داخلی راحت تر است ، عنوان کرد : به هر حال پیام رسان های خارجی می خواهند فرهنگ خود را به ما القاء کنند که آن فرهنگ فضای سالمی برای جوانان و نوجوانان ما نخواهد بود در حالی که ما در پیام رسان های داخلی با این مشکل و آسیب روبرو نخواهیم بود .

,

وی بیان کرد : در حال حاضر در کشور تنوع پیام رسان داخلی وجود دارد که به راحتی می توان با برخی از آن ها کار اقتصادی انجام داد و بسیاری از مشکلات را حل کرد اما در پیام رسان های خارجی محال است که بتوانیم چنین کارهایی را انجام دهیم .

,

مدیر طرح و برنامه و تدوین شورای فرهنگی اجتماعی زنان با اشاره به این که پیام رسان خارجی تلگرام می خواست همانند شرکت های هرمی عمل کند ؛ یادآور شد : این پیام رسان می خواست آهسته آهسته به سمتی برود که همانند این شرکت ها و به بهانه افزایش سرمایه  به افراد زیادی ضرر برسانند و در حقیقت ارز زیادی از کشور خارج کند .

, مدیر طرح و برنامه و تدوین شورای فرهنگی اجتماعی زنان,

روح افزا افزود : هم اکنون جوانان ایرانی توانسته اند تعدادی پیام رسان داخلی تولید کنند که از لحاظ فرهنگی و اقتصادی برای ما به صرفه تر است و این که جوانان ما توانسته اند پیام رسان داخلی تولید کنند و ما بر روی پای خود بایستیم بسیار لذت بخش است .

,

وی ابراز داشت : تعرفه اینترنت برای پیام رسان های داخلی پایین است و در برخی از پیام رسان ها حتی رایگان می باشد و افراد به راحتی می توانند مطالب مورد نیاز خود را دانلود کنند ؛ اگر افراد یک تحقیق ساده انجام دهند خواهند دید که استفاده از پیام رسان های داخلی به نفعشان است و موجب ایجاد اشتغال زیادی برای جوانان ما می شود .

,

مدیر طرح و برنامه و تدوین شورای فرهنگی اجتماعی زنان در پایان گفت : در بحث شبکه های اجتماعی نیز افراد در تعامل با یکدیگر در پیام رسان های داخلی مطمئن خواهند شد که اطلاعات به خارج از کشور نمی رود و غربی ها نمی توانند بر روی سلایق ما برنامه ریزی کنند .

, مدیر طرح و برنامه و تدوین شورای فرهنگی اجتماعی زنان,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه