اخبار داغ

تنبیه عجیب کارکنان یکی از بانک های گرگان!

تنبیه عجیب کارکنان یکی از بانک های گرگان!
خبر تنبیه کارکنان یکی از بانک های گرگان با روش کلاغ پر در خیابان در حالی رسانه ای شد که هنوز هیچ یک از مسئولین استانی نسبت به آن واکنش نشان ندادند، تنبیهی که حتی در مراکز نظامی نیز منسوخ شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از پاسرو ؛ در خبرها آمده بود که مسئول یکی از بانکهای استان! برای تنبیه کارکنان خودش از تنبیه کلاغ پر و بشین پاشو استفاده کرده است در حالیکه مردمی که از خیابان رد می شده اند ، نظاره گر این صحنه زشت بودند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاسرو ,

گویا برخی از مدیران بانکی ما هنوز در عهد دقیانوس سیر می کنند که از این تنبیهات استفاده می کنند وگرنه سالهاست که مجازاتها نظیر کلاغ پر ، پامرغی و بشین پاشو حتی در مراکز نظامی ممنوع شده است .

,

در سال 84 با گسترش انتقادات از برخی تنبیهات نامناسب در خدمت سربازی، شماری از این تنبیهات حذف شدند.

,

بر اساس تصمیم شورای عالی بهداشت نیروهای مسلح و تصویب «سماجا»، کلیه حرکات کلاغ پر، پامرغی، بشین پاشوی مکرر و چمباتمه زدن بیش از پنج دقیقه، در همه مراکز آموزشی سربازان به عنوان تنبیه ممنوع خواهد بود.

,

بنا بر بررسی شورای عالی بهداشت، این حرکات برای عصب پرونئال مضر بوده و به همین علت، استفاده از این حرکات به عنوان تنبیه، از این به بعد ممنوع بوده و به جای آن از حرکاتی مانند دویدن، طناب زدن، بارفیکس و... استفاده خواهد شد.

,

این حرکات، سال هاست به عنوان رایج ترین تنبیهات پادگان ها بر سربازان اعمال شده و بعضاً باعث ایجاد آسیب هایی از جمله کمردردهای مزمن و بروز ناهنجاری در ستون فقرات و مهره های گردن و کمر می شد که نهایتاً با این تصمیم شورای عالی بهداشت، اعمال همه این گونه حرکات ممنوع خواهد بود.

,

حالا چطور یک مسئول بانک!بخود اجازه می دهد با کارمندانش چنین برخوردی کند ، جای سوال و البته تاسف برای این بانک و مدیرانش دارد ؟

,

تاسف برای مدیران حقوق شهروندان استان گلستان دارد که دم از حقوق شهروندی می زنند اما این موضوع را پیگیری نمی کنند و تاسف برای مسئولان ارشد استان گلستان که در حوزه مدیریتی آنها چنین اتفاقات زشتی می افتد و کسی هم پاسخگو نیست.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه

نظرات
علی -> 1402/01/27
پاسخ

یادش به خیر وقتی به مدرسه دیر می‌رسیدیم کل حیاط رو یه دور باید کلاغ پر می‌رفتیم