اخبار داغ

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خلیل‌آباد:

تجلیل از جانبازان فرصتی برای معرفی فرهنگ ایثار به نسل جوان است

تجلیل از جانبازان فرصتی برای معرفی فرهنگ ایثار به نسل جوان است
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خلیل‌آباد با بیان اینکه جانبازان علمداران حماسه هستند که مردانه از کشور، دین و اسلام دفاع کردند، گفت: بزرگداشت این روزها و تجلیل از جانبازان و خانواده‌های آن‌ها، فرصت مغتنمی برای معرفی فرهنگ مجاهدت و ایثار به نسل جوان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن رزمی در گفت‌وگو با خبرنگار یار خراسانی، ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و روز جانباز اظهار داشت: جانبازان مردان غیور، غیرتمند و علمداران حماسه ها هستند که هر آنچه داشتند چه در دوران انقلاب و چه جنگ تحمیلی در راه صیانت از مرزها بر طبق اخلاص گذاشتند و مردانه از کشور، دین و اسلام دفاع کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه جانبازان نیمی از بدن خود را در صحنه کارزار باقی گذاشتند، خاطرنشان کرد: جانبازان ضمن تحمل سال‌ها درد و رنج و با ایستادگی و مقاومت و ولایتمداری ثابت کردند که هنوز هم پس از سال‌ها پایبند مبانی و اصول انقلاب اسلامی و دوستدار میهن خود هستند.

,

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خلیل‌آباد جانبازان را یادگاران و حاملان حوادث های دوران سخت و دشوار کشور دانست و تصریح کرد: امروز افتخار ما خدمت به جانبازان و خانواده‌های شهدا است، افرادی که اگر منصفانه نگاه کنیم از زندگی خود برای سربلندی این آب و خاک گذشتند و هم اکنون نیز با همه رنج‌ها و مشقت‌ها در همه صحنه های نظام مقدس جمهوری اسلامی در خط مقدم هستند.

,

وی همچنین در ادامه اذعان کرد: بر خود واجب می دانم از همسران معظم جانبازان هم در این روز تقدیر و تشکل ویژه داشته باشم که زینب وار رنج ها و تمامی مشکلات جانبازان را تحمل و شاید بیشتر از جانبازان رنج کشیدند.

,

رزمی جانبازان و ایثارگران را صاحبان اصلی این انقلاب برشمرد و عنوان کرد: بر همه مسئولان و مردم واجب است که به این مهم توجه داشته باشند و در راستای خدمت به این عزیزان از هیچ گونه تلاش و کوششی دریغ نکنند.

,

وی بزرگداشت این روزها و تجلیل از جانبازان و خانواده‌های آن‌ها را فرصت مغتنمی برای معرفی فرهنگ مجاهدت و ایثار به نسل جوان دانست و تشریح کرد: برنامه هایی با همکاری سایر نهاد ها و دستگاه های اداری جهت هر چه باشکوه تر برگزار کردن روز جانباز برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه