اخبار داغ

جریمه ۱۱۵ میلیارد ریالی یک واحد تولیدی آرد در گلستان

جریمه ۱۱۵ میلیارد ریالی یک واحد تولیدی آرد در گلستان
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با بیان این مطلب که یک واحد تولیدی آرد در گلستان به علت تخلف محکوم شده است اظهار کرد: این واحد تولیدی با ۱۱۵ میلیارد ریال محکوم به جزای نقدی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "علی اصغر اصغری" مشاور رئیس سازمان و رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در گفتگو با خبرنگار ما که پیش از ظهر امروز(شنبه) روی داد، گفت: در پی اجرای طرح نظارتی از واحدهای تهیه و توزیع آرد در سراسر شهرهای استان گلستان توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و بررسیهای بعمل آمده تخلف عرضه خارج از شبکه گندم امانی یکی از واحدها شناسایی و محرز گردید.

وی افزود: پس از بررسیهای بعمل آمده و احراز تخلف عرضه خارج از شبکه 4 هزار و 333 تن گندم امانی دولت، پرونده تخلف این واحد به ارزش ریالی 57 میلیارد و 641 میلیون و376 هزار ریال تشکیل و جهت صدور راًی نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال گردید که پس از رسیدگی نهایی و صدور حکم از سوی دادگاه تجدید نظر واحد متخلف به مبلغ 115/282/752/000 جریمه گردید.

"اصغری" همچنین با بیان اهمیت این موضوع از مدیران واحدهای تهیه و توزیع آرد در سراسر استان خواست تا با رعایت موضوعات بهداشتی و سلامت محصول نهایی در تولید آرد مناسب و با کیفیت که رابطه مستقیم با تهیه نان مرغوب به عنوان قوت اصلی مردم را دارد کوشا بوده و شرکتهای تهیه و توزیع کننده گندم را موظف به رعایت چهارچوب موازین قانونی دانست.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با اشاره به حضور احتمالی برخی از سودجویان و دلالان خرید و فروش گندم در سطح بازار از برخورد قاطعانه با خاطیان این عرضه خبر داد و خروج هر گونه گندم امانی دولتی بدون داشتن حواله از سوی شرکت غله و خدمات بازرگانی را ممنوع دانسته و افزود در صورت فروش غیر قانونی گندم و مشاهده تخلف عرضه خارج از شبکه برابر قانون با واحدهای خاطی برخورد خواهد شد.

این مقام مسئول در پایان همچنین از تمامی شهروندان محترم و کشاورزان زحمتکش درخواست کرد تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف احتمالی در این خصوص مورد را سریعا از طریق سامانه 124 به بازرسان این اداره اطلاع دهند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه