اخبار داغ

وقتی خیرین مدرسه ساز در مناطق محروم عامل رشد علم و دانش می شوند

وقتی خیرین مدرسه ساز در مناطق محروم عامل رشد علم و دانش می شوند
به همت خیرین و با تلاش های حجت الاسلام و المسلمین بهزادی پور روحانی مستقر در روستای قاسم آباد کلنگ ساخت مدرسه ۶کلاسه خیر ساز در این روستا با حضور مسئولان آموزش وپرورش شهرستان رودبارجنوب و معتمدان به زمین زده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازرودبار ما، بی شک زندگی نیکو و طیبه در گرو کار خیراست، به ویژه کار بسیارخیر مدرسه سازی توسط نیکوکاران مومن که تاچندین نسل موجبات تعمیق وگسترش آموزه های دینی، علمی و معرفتی به نونهالان و نوجوانان را فراهم می سازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما, رودبار ما,

خداوند باید توفیق کار نیک را به انسان عنایت فرماید ویقینا کسانیکه توفیق الهی شامل حالشان می شود٬ عزیز خداهستند وکسانیکه عزم جزم برای انجام کارنیک داشته باشند وقدم اولیه را بردارند توفیق الهی رفیق حال آنها خواهد بود وآنها را برای برداشتن قدمهای بعدی یاری خواهد کرد.

,

خیرین مدرسه ساز چندین سال است که برای برچیدن مدارس کپری در شهرستان مستعد و محروم رودبارجنوب وارد عمل شده انددر دهه 60 تا 80 کمبود فضای آموزشی در مناطق محروم کشور سبب شد تا تعدادی از دانش آموزان بدلیل نبود مدرسه نتوانند در روستاهای خود ادامه تحصیل دهند و برخی از دانش آموزان هم ناچار بودند با پیمودن دهها کیلومتر مسافت از روستای خود به سایر مناطق برخوردار رفته و تحصیل کنند.

,

, ,

در پی موافقت وزارت آموزش و پرورش در سال 1378 جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با رعایت ضوابط قانونی نسبت به تاسیس و راه اندازی مجامع خیرین مدرسه ساز در استان های مختلف کشور با هدف شناسایی افراد خیر و احداث مدارس توسط خیرین اقدام کرد و متعاقب آن مجمع خیرین مدرسه ساز تهران به صورت قانونی و رسمی و زیر نظر جامعه خیرین مدرسه ساز کشور از نیمه سال 1378 بابرگزاری مجمع عمومی و شناسایی اعضای هیات مدیره و بازرسان قانونی فعالیت خود را بر طبق اساسنامه مجمع آغاز کرد.

,

روستای قاسم آباد شهرستان رودبارجنوب یکی از روستاهای است که دارای آمار بالای جمعیت محصلین است امام متاسفانه دانش آموزان این روستا با توجه به اینکه یکی از روستاهای نزدیک به مرکز شهر است از نعمت مدرسه برخوردار نبودند.

,

به همت خیرین و با تلاش های حجت الاسلام والمسلمین بهزادی پور روحانی مستقر در روستای قاسم آباد کلنگ  ساخت مدرسه ۶کلاسه خیر ساز در این روستا  با حضور مسئولان آموزش وپرورش شهرستان رودبارجنوب و معتمدان به زمین زده شد.

,

, ,

گفتنی است،وضعیت بد آموزشی در این روستا موجب  اعتراض والدین دانش آموزان در روستای قاسم آباد شده بود.

,

روستای قاسم آباد در 5کیلومتری شمال شهرستان رودبارجنوب واقع شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه