اخبار داغ

جاده گردشگری ارتفاعات بزسینا و دالامپر بخش سیلوانای ارومیه در حال بازگشایی

جاده گردشگری ارتفاعات بزسینا و دالامپر بخش سیلوانای ارومیه در حال بازگشایی
جاده گردشگری ارتفاعات بزسینا و دالامپر بخش سیلوانای ارومیه در حال بازگشایی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، جاده گردشگری ارتفاعات بزسینا و دالامپر بخش سیلوانای ارومیه یکی از مناطق بکر و گردشگری شمالغرب ایران عزیز اسلامی می باشد که همیشه حتی در تابستان هم داری برف و یخچال طبیعی می باشد این روزها مسیر مواصلاتی این منطقه ی گردشگری نمونه ی کشوری  به همت سپاه در حال بازگشایی می باشد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

جاده گردشگری ارتفاعات بزسینا و دالامپر بخش سیلوانای ارومیه یکی از مناطق بکر و گردشگری شمالغرب ایران عزیز اسلامی می باشد که همیشه حتی در تابستان هم داری برف و یخچال طبیعی می باشد این روزها مسیر مواصلاتی این منطقه ی گردشگری نمونه ی کشوری  به همت سپاه در حال بازگشایی می باشد .

,

ارتفاعات گردشگری وکوههای پرآوازه دالامپر و بزسینا در بخش سیلوانای ارومیه یکی از بکرترین و زیباترین مناطق نمونه گردشگری در سطح استان میباشند که با وجود طبیعت زیبا و هوای دلنشین سالانه هزاران توریست و گردشگر را بسوی خود جذب می کند.

,

وجود طبیعت زیبا از جمله دامنه های سرسبز ؛ آبشارها و چشمه های جوشان و خروشان ؛ هوای پاک و دلنشین ؛ گونه های نادر گیاهی و جانوری و از همه مهمتر فرارسیدن زمان کوچ عشایر و دامداران بخش سیلوانا از زیباییهای خدادادی و بارزی می باشد که گردشگران این خطه را طوری مشتاق خود می سازد که سالانه چندین بار جهت بهره مندی و نظاره این زیباییهای طبیعی و خدادادی به این خطه سفر کنند.

,

اما آنچه بیشتر از همه ؛ خود را در این خطه مرزی نمایان می سازد تلاش های بی شائبه و شبانه روزی تلاشگران بی منت هنگ مرزی و سپاه پاسداران می باشد که با تامین امنیت کامل این خطه مرزی ؛ زمینه آرامش خاطر اهالی و گردشگران با تحمل سختی ها و مشقات عدیده شبانه روزی ، فراهم می آورند.

,

آری اینجا خدمت و تلاش برای پاسداری از وطن سخن اول را می زند و هستند دلاورمردانی که برای تحقق این مهم شبانه روز دست از فعالیت و تلاش برنمی دارند و برای تحقق این دو مهم بسیجی وار خود را وقف خدمت ساخته اند.

,

امسال هم ، همچون سالهای گذشته در حالیکه برف چند متری ارتفاعات دالامپر و بزسینا تا این لحظه ؛ اجازه ورود و دسترسی را به احدی نداده و نمی دهد ؛ سربازان پرتلاش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تحمل زحمات و سختی های شبانه روزی ؛ بدون هیچ ادعایی مشغول بازگشایی مسیر ارتباطی این ارتفاعات می باشند که به جرأت میتوان گفت اگر تلاشهای شبانه روزی این سربازان نباشد بدلیل حجم زیاد برف ، دسترسی به این ارتفاعات تا اواسط تیرماه هم ؛ به هیچ شیوه ای امکانپذیر نخواهد شد.

,

سربازانی که سرما و گرما را که شاید از جمله کوچکترین مشکلات آنها باشند، در راه پاسداری از مرزهای ایران اسلامی و خدمت به مردم خونگرم بخش سیلوانا و میهمانان آن ؛ به جان میخرند و لحظه ای از فعالیت شبانه روزی‌شان در راه خدمات رسانی به اهالی این منطقه سرسبز و دلنشین ؛ دریغ نمی کنند تا بتوانند راه دسترسی به این بهشت الهی میسر سازند و وظیفه شان را در خدمات رسانی به عشایر ؛ دامداران ؛ گردشگران بخش سیلوانا و ارتفاعات دالامپر و بزسینا ادا نمایند .

,

براستی باید قدر این سربازان سپاه اسلام  را دانست چرا که امنیت و خدمت را با تلاش شبانه روزی ؛ به همه ارزانی داشته اند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه