اخبار داغ

با حضور معاون وزیر علوم ؛

سعید کریمی به سمت ریاست دانشگاه شهرکرد منصوب شد .

سعید کریمی به سمت ریاست دانشگاه شهرکرد منصوب شد .
منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، سعید کریمی دهکردی را به سمت "سرپرست دانشگاه شهرکرد " منصوب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه شهرکرد با حضور مجتبی صدیقی معاون دانشجویی ورئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران، اساتید و فرهیختگان و جمعی از مسئولان استانی در سالن آمفی تئاتر فارابی دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

در این آیین و بر اساس حکمی از سوی  منصور غلامی ، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، منصور کریمی به عنوان ریاست دانشگاه شهرکرد معرفی شد.

دراین حکم خطاب به کریمی دهکردی آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی به موجب این حکم به سمت سرپرست دانشگاه شهرکرد منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با بهره مندی از تجارب همه اعضای هیأت علمی دانشگاه و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی، وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های مؤثر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.

 سعید کریمی دهکردی متولد ۱۳۴۵ شهر کرد و فارغ التحصیل رشته علوم دامی از دانشگاه تربیت مدرس و در حال حاضر عضو هیات علمی دانشگاه شهر کرد می‌باشد.

وی تاکنون در آن دانشگاه مسئولیت‌های مختلفی از جمله مدیرگروه، معاون فرهنگی و اجتماعی و قبل از انتصاب، معاون دانشجویی دانشگاه را عهده دار بوده است.

امید است با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود در دانشگاه و تعامل با همه نهادهای دخیل در حوزه علم و فناوری استان بتواند دانشگاه شهر کرد را به سمت دانشگاه جامعه محور، خلاق و کارآفرین که حل مشکلات جامعه به‌ویژه استان محور اصلی است توفیق یابد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نامه جداگانه ای با پذیرش استعفای شایان شامحمدی، رئیس پیشین دانشگاه شهر کرد، از خدمات وی در دوران تصدی این مسئولیت، قدردانی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

پایان خبر

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه