اخبار داغ

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

نسبت بالای تحقق قانون جامع ایثارگری در زنجان/سالانه 6 هزار دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران در زنجان انجام می شود

نسبت بالای تحقق قانون جامع ایثارگری در زنجان/سالانه 6 هزار دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران در زنجان انجام می شود
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: قانون جامع ایثارگری در استان زنجان با نسبت بالایی اجرایی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا،علی کاظمی در دیدار جمعی از جانبازان و خادمین ایثارگران با نماینده ولی فقیه در استان زنجان به منظور تجدید میثاق با آرمان های نظام جمهوری اسلامی به مناسبت روز جانباز،اظهارداشت: در ۱۵ مرکز استان زنجان به مناسبت سالروز میلاد حضرت ابوالفضل عباس (ع) و روز جانبار، دیدار با جانبازان انجام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه طرح علمداران ایثار در طول سال اجرایی می شود،افزود: در معرفی رشادت های ایثارگران جامعه باید رسانه ها توجه بیشتری داشته باشند.

,

این مسئول با اشاره به ارائه خدمات به 50 هزار نفر به جامعه هدف ایثارگران استان زنجان،خاطرنشان کرد: در راستای تکریم این جامعه برنامه های مختلفی اجرایی می شود.

,

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ادامه داد: از 6 هزار مورد دیدار سالانه با جامعه هدف بیش از 4 هزار و 500 دیدار با جانبازان انجام می شود.

,

کاظمی ادامه داد: در سال جاری به منظور ارتقای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جامعه هدف برنامه ریزی های لازم انجام شده و در حال حاضر ۱۰۰ درصد هزینه های درمانی این افراد تقبل می شود.

,

وی با بیان اینکه آمار جانبازان استان زنجان بالاتر است چرا که برخی ها هنوز تشکیل پرونده نداده اند،تصریح کرد:در حال حاضر ۷۰ جانبازان استان در فعالیت های اجتماعی و علمی حضور دارند.

,

این مسئول با اشاره به اینکه ۱۱۶ جانباز به عنوان معتمدین معین ارتباط مستقیمی با بنیاد شهید دارند،ادامه داد:ارتقای توانمندی و آموزش از برنامه های بنیاد شهید برای این قشر است.

,

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان خاطرنشان کرد: اقدامات اساسی برای اشتغال فرزندان جانبازان و ایثارگران انجام می شود که سطوح خدمات رسانی در این زمینه متفاوت است.

,

کاظمی نسبت تحقق قانون جامع ایثارگری را در استان زنجان بالا عنوان کرد و گفت:آموزش فرزندان جانبازان از دیگر خدماتی است که بنیاد شهید استان برای خدمات رسانی بهتر ارائه می کند و از طریق دستگاه های اجرایی نیز خدمات رسانی به ایثارگران پیگیری می شود.

,

وی با اشاره به جمع آوری 160 هزار سند از مستندات ایثارگران در استان زنجان، گفت: جلد اول وصیت نامه شهدا رونمایی شد و تلاش می شود هر ساله به فعالیت ها افزوده شود.

,

"سرهنگ ابوالفضل طهماسبی" نیز جانشین سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان در این دیدار اظهار داشت:برنامه ها و دیدارهایی برای یادگاران دوران دفاع مقدس و شهیدان زنده از سوی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان در طول سال برگزار می شود.

,

وی با بیان اینکه ایثارگران بهترین میراث دوران دفاع مقدس بوده و همواره پشتیبان انقلاب و سپاه هستند، افزود: این قشر همچنان در همه برنامه ها پابه پای انقلاب بوده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه