اخبار داغ

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس:

هنرمندان نیاز به فضای مناسب برای ارائه هنر خود دارند/ سینما آزادی دهاقان به روزرسانی می شود

هنرمندان نیاز به فضای مناسب برای ارائه هنر خود دارند/ سینما آزادی دهاقان به روزرسانی می شود
نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه هنرمندان باید از فضاهای مناسب برای ارائه هنر بهره مند باشند، گفت: امید داریم در آینده با تخصیص تملک دارایی دهاقان، جایگاه خوبی به اهل هنر شهرستان اختصاص پیدا کند و پس از آن نیز سینما آزادی شهرستان فعال و به روز شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ سمیه محمودی در نشستی صمیمی با هنرمندان شهرستان دهاقان گفت: حضور هنرمندان و پیشکسوتان هنر دهاقانی در فضای سرسبزی همچون مجموعه تفریحی باغ نشین حس و حال خاصی را برای همه به وجود آورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نماینده مردم دهاقان و شهرضا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کمبودها نمی توانند بهانه ای شوند تا از ظرفیت های شهرستان بدرستی استفاده نشود خاطرنشان کرد: همه ما باید از ظرفیت های شهرستان بطور صحیح استفاده کنیم و کمبودها را بهانه ای برای پیگیری نکردن امور قرار ندهیم.

,

محمودی با تأکید بر اینکه هنرمندان باید از فضاهای مناسب به منظور ارائه هنر خود استفاده کنند، تصریح کرد: امید داریم در آینده با تخصیص تملک دارایی شهرستان، جایگاه خوبی به اهل هنر شهرستان دهاقان اختصاص پیدا کند تا هنرمندان بتوانند استفاده بهتری داشته باشند و پس از آن نیز سینما آزادی شهرستان نیز فعال و به روز شود.

,

وی افزود: اگر بخواهیم کاری شایسته در سطح کشور انجام شود باید دست به دست هم دهیم و برای آن تلاش کنیم، فرماندار شهرستان نیز بمنظور بالا بردن رشد شهرستان در زمینه‌های مختلف پیگیر هستند و امید داریم با این پیگیری ها شاهد رشد و پیشرفت منطقه باشیم.

,

علیرضا خادم الفقراء رئیس انجمن ادبی شهر گلشن نیز در این مراسم اذعان کرد: نبود مکان مناسبی برای حضور هنرمندان و برگزاری محافل یکی از مشکلات هنرمندان این منطقه است که باید رفع شود.

,

 وی گفت: در شهرستان دهاقان کمبود یک فرهنگسرا احساس می شود که بتواند به رشد و ارتقای هنر شهرستان کمک بسزایی کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه